Job Purpose or Summary
UrBox is Vietnam’s leading digital gifting & loyalty platform that enables businesses to integrate their reward & loyalty programs with an ever-growing network of more than 350 brands & 20,000 accepted online and offline stores in Vietnam. UrBox has the widest network of clients in loyalty in Vietnam and provides loyalty & reward solutions to many big organizations in the aviation, banking, FMCG, Insurance, Real Estate industries and more.
Main Responsibilities
- Receive incoming calls/make outgoing calls to receive and coordinate the processing of booking and reservation requests of VIP customers according to the committed time.
- Proactively and flexibly coordinate with relevant departments to handle complaints/complaints of VIP customers.
- Conduct periodic care programs to survey the satisfaction of VIP customers and partners about UrBox's products and services or arising promotions.
- Participate in the development of call scenarios and operating procedures during the working process.
- Periodic or irregular reports at the request of the Head of Department or the Board of Directors in the company.
- Support other tasks as coordinated by the Head of Department
Requirements
Education: A bachelor's degree in hospitality management, tourism, or a related field is required.
Professional major:
- High Customer service standard
- Practical knowledge of implementing both inbound and outbound customer services/ call centers.
- Proficiency in Microsoft Office and customer service software.
2nd language ability: Good written and verbal communication skills, both in English and Vietnamese
Related experiences: Minimum of 2 years of proven experience in a customer service position, preferably with tourism, restaurant, hotel and aviation background
Essential Capabilities
- Standard pronunciation and clear communication.
- The ability to grasp psychology and handle situations flexibly and sensitively for VIP Customers.
- High sense of responsibility, withstand heavy work pressure
- Progressive spirit. Desire to work and stick with the company for a long time.
Được thành lập từ năm 2016, Công ty Tài chính TNHH MB Shinsei (Mcredit) là công ty tài chính liên doanh giữa Ngân hàng TMCP Quân đội (thuộc MB Group) và Ngân hàng SBI Shinsei (Nhật Bản).
Nhất quán với chiến lược kinh doanh “Khách hàng là trung tâm”, Mcredit cung cấp các giải pháp tài chính thuận tiện cho khách hàng bằng ứng dụng công nghệ số thông minh, chiến lược sản phẩm toàn diện và trải nghiệm khách hàng tốt nhất.
Mcredit đã nhận được giải thưởng “Công ty Tài chính tiêu dùng tốt nhất 2022” (The Global Economics bình chọn), “Công ty Tài chính tiêu dùng tiêu biểu năm 2021” (Tập đoàn Dữ liệu Quốc tế IDG và Hiệp hội Ngân hàng Việt Nam ghi nhận), sản phẩm vay TikTak vào “Top 10 sản phẩm tài chính số - dịch vụ tin dùng 2022”, được Fitch Ratings đánh giá “triển vọng tích cực” vào năm 2022..v..v..
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
- Bảo hiểm MIC
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Party
- Teambuilding hàng tháng
- Thể thao
- Happy hour
Lịch sử thành lập
- Năm 2016, Công ty được thành lập
- Năm 2016, Ra mắt thương hiệu Mcredit
- Năm 2016, Ngân hàng Shinsei tham gia vào Mcredit
Mission
KIẾN TẠO GIẢI PHÁP TÀI CHÍNH PHỤNG SỰ CON NGƯỜI
Phát triển giải pháp tài chính thuận tiện cho khách hàng bằng ứng dụng công nghệ số thông minh, chiến lược sản phẩm toàn diện và trải nghiệm khách hàng tốt nhất.
Review Công ty Tài chính MB Shinsei (Mcredit)
Môi trường làm việc khá thoải mái
Công việc nhàn hạ
Môi trường rất thoải mái