Mô tả công việc
Overview:
Senior Executive, Group Planning is responsible for providing administrative and coordination support in monitoring all project development plan including compiling report, plan, and schedule for projects.
Responsibility
1. Support in managing project development plan
- Collect and input data on project development plan for internal system
- Follow up with the implementation plan of projects to ensure projects are per as approved schedules.
- Prepare reports or relevant materials on variation orders, extension of time, etc. in project implementation to support recommendations.
2. Keep track on Product plan/ Sales plan of each project
- Collect data from Sales & Marketing to gain an overall understanding on product line and categories of real estate products in each project.
- Store parameters about each product category including planning, design, standards, etc.
- Support in analyzing data provided by Sales & Marketing to draw conclusions and offer referencing points on performance of Sales & Marketing.
Yêu cầu công việc
Background / Experience:
- Bachelor's Degree in Project Management, Construction Management, Architecture. Project Management Professional Certification would be an added advantage.
- At least 3 years of experience in Real Estate, Project Management, Project Scheduling.
- Strong knowledge about project planning activities with different project scales and categories.
- Comprehensive understanding on prevailing policy and regulation in real estate industry.
- Strong knowledge about Real Estate project planning, scheduling.
- Experience in SAP and Planning modules of SAP will be an added advantage.
- Proficiency in English.
Specific job skills:
- Project planning skills.
- Proven Project Management skills.
- Strong analytical mindset to handle multiple projects.
- Reporting skill.
Competencies:
- Ability to adapt to changing environment.
- Excellent interpersonal skills.
- Problem-solving skills.
- Analytical skills.
- Strong communication, negotiation, and decision-making skills.
- Scheduling and Time Management
Mindsets & behaviors:
- Data analysis.
- Takes Initiative.
- Builds relations.
- Integrity, Professional and Ownership (Core values).
Quyền lợi được hưởng
Được thành lập từ năm 2016, Công ty Tài chính TNHH MB Shinsei (Mcredit) là công ty tài chính liên doanh giữa Ngân hàng TMCP Quân đội (thuộc MB Group) và Ngân hàng SBI Shinsei (Nhật Bản).
Nhất quán với chiến lược kinh doanh “Khách hàng là trung tâm”, Mcredit cung cấp các giải pháp tài chính thuận tiện cho khách hàng bằng ứng dụng công nghệ số thông minh, chiến lược sản phẩm toàn diện và trải nghiệm khách hàng tốt nhất.
Mcredit đã nhận được giải thưởng “Công ty Tài chính tiêu dùng tốt nhất 2022” (The Global Economics bình chọn), “Công ty Tài chính tiêu dùng tiêu biểu năm 2021” (Tập đoàn Dữ liệu Quốc tế IDG và Hiệp hội Ngân hàng Việt Nam ghi nhận), sản phẩm vay TikTak vào “Top 10 sản phẩm tài chính số - dịch vụ tin dùng 2022”, được Fitch Ratings đánh giá “triển vọng tích cực” vào năm 2022..v..v..
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
- Bảo hiểm MIC
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Party
- Teambuilding hàng tháng
- Thể thao
- Happy hour
Lịch sử thành lập
- Năm 2016, Công ty được thành lập
- Năm 2016, Ra mắt thương hiệu Mcredit
- Năm 2016, Ngân hàng Shinsei tham gia vào Mcredit
Mission
KIẾN TẠO GIẢI PHÁP TÀI CHÍNH PHỤNG SỰ CON NGƯỜI
Phát triển giải pháp tài chính thuận tiện cho khách hàng bằng ứng dụng công nghệ số thông minh, chiến lược sản phẩm toàn diện và trải nghiệm khách hàng tốt nhất.
Review Công ty Tài chính MB Shinsei (Mcredit)
Môi trường làm việc khá thoải mái
Công việc nhàn hạ
Môi trường rất thoải mái