As Income Supervisor, you’ll ensure all revenues generated in the hotel are recorded accurately and discrepancies reported on a timely basis. The Income Auditor produces the daily revenue report and reconciles all revenues against cash banked and accounts receivable movements for each day. You’ll also ensures that all revenues are recorded and reported on a daily basis and all control procedures are in place relating to the income process.
• Reconcile revenues on a daily basis, between PMS and other integrated systems such as Room, Food & Beverage, Telephone, Laundry sales and other department sales.
• Preparation of daily revenue report (morning revenue report) and ensure all numbers are accurate and reports are sent out on a timely manner.
• Reconciles revenues on a daily basis via back up page.
• Controls dockets used in all outlets, maintaining correct sequence used at all times, accounting for dockets and making sure canceled dockets are recorded accordingly.
• Ensures all rebates and miscellaneous charges are supported by documentation detailing the charges. All rebate credits must be in accordance with Finance Policy. The rebate credits, miscellaneous charges and paid outs must be summarized and sent to the Finance Manager and General Manager for review daily.
• Ensure all complimentary or house use rooms have an adequate explanation / justification on the approval form.
• Ensure full reasoning is provided for zero rates room to ensure that they are contracted zero rates and not miscoded complimentary rooms.
• Ensure no show report is reviewed and no show revenue are posted correctly.
• Ensure rooms rate variance report are reviewed and properly checked with explanations from Night Manager.
• Verify that a room status discrepancy report has been completed and signed by both Manager of Housekeeping and Front Office with explanations noted.
• Ensure that the “Out-of-Service/Out-of-Order” rooms report is being reviewed by Night Manager on a daily basis.
• Finalizes food cover report and photocopies various documentation for food and beverage control and the Finance Department.
• Ensures that programs involving coupons, certificates, and vouchers are adequately controlled and safeguards are in place.
• Ensure breakfast allocation packages are allocated correctly.
• Ensure no show report is reviewed and no show revenue are posted correctly.
• Ensure rooms rate variance report are reviewed and properly checked with explanations from Night Manager.
• Verify that a room status discrepancy report has been completed and signed by both Manager of Housekeeping and Front Office with explanations noted.
• Ensure that the “Out-of-Service/Out-of-Order” rooms report is being reviewed by Night Manager on a daily basis.
• Finalizes food cover report and photocopies various documentation for food and beverage control and the Finance Department.
• Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time.
What we need from you:
• Bachelor’s degree or Diploma in Accounting, Business Management or related field.
• 02 year related experience or an equivalent combination of education and work experience.
• Proficient in the use of Microsoft Office (Word, Excel, Power Points, Outlook).
• Good English skills.
• Demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
Được thành lập từ năm 2016, Công ty Tài chính TNHH MB Shinsei (Mcredit) là công ty tài chính liên doanh giữa Ngân hàng TMCP Quân đội (thuộc MB Group) và Ngân hàng SBI Shinsei (Nhật Bản).
Nhất quán với chiến lược kinh doanh “Khách hàng là trung tâm”, Mcredit cung cấp các giải pháp tài chính thuận tiện cho khách hàng bằng ứng dụng công nghệ số thông minh, chiến lược sản phẩm toàn diện và trải nghiệm khách hàng tốt nhất.
Mcredit đã nhận được giải thưởng “Công ty Tài chính tiêu dùng tốt nhất 2022” (The Global Economics bình chọn), “Công ty Tài chính tiêu dùng tiêu biểu năm 2021” (Tập đoàn Dữ liệu Quốc tế IDG và Hiệp hội Ngân hàng Việt Nam ghi nhận), sản phẩm vay TikTak vào “Top 10 sản phẩm tài chính số - dịch vụ tin dùng 2022”, được Fitch Ratings đánh giá “triển vọng tích cực” vào năm 2022..v..v..
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
- Bảo hiểm MIC
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Party
- Teambuilding hàng tháng
- Thể thao
- Happy hour
Lịch sử thành lập
- Năm 2016, Công ty được thành lập
- Năm 2016, Ra mắt thương hiệu Mcredit
- Năm 2016, Ngân hàng Shinsei tham gia vào Mcredit
Mission
KIẾN TẠO GIẢI PHÁP TÀI CHÍNH PHỤNG SỰ CON NGƯỜI
Phát triển giải pháp tài chính thuận tiện cho khách hàng bằng ứng dụng công nghệ số thông minh, chiến lược sản phẩm toàn diện và trải nghiệm khách hàng tốt nhất.
Review Công ty Tài chính MB Shinsei (Mcredit)
Môi trường làm việc khá thoải mái
Công việc nhàn hạ
Môi trường rất thoải mái