![Công ty tài chính TNHH MTV Home credit Việt Nam Công ty tài chính TNHH MTV Home credit Việt Nam](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/34/Yt0g99lUQRMTBHqX6fa0snnHoMOjyq8sdRRGRtlu.png)
Develop and implement marketing strategies to enhance brand awareness, drive traffic, track conversion rates, measure performance and prioritize marketing initiatives to achieve the business growth for Vexere's flight, train, and ferry services.
Optimize the display of features for these services on the Vexere website and app.
Partner Relationship Management:
Establish and maintain strong, collaborative relationships with airlines, Vietnam Railways, and ferries. Negotiate mutually beneficial agreements that secure competitive offerings for Vexere's customers.
Collaborate with cross-functional teams (product, tech, etc.) to ensure operational activities align with company goals.
Team Management and Operations:
Manage the daily operations of the customer service and marketing teams, ensuring smooth and efficient functioning.
Be responsible for hiring, setting KPIs, talent development, performance appraisals, feedback and motivation management for customer service and marketing teams.
Drive continuous improvement initiatives to enhance operational effectiveness and drive innovation.
Details discussed in the interviewMinimum 3 years of management experience, preferably experience in flight field
Experience in Digital Marketing or Product Marketing
Skills:
Customer focus and data-driven decision making
Critical thinking and problem-solving
Excellent communication and interpersonal skills
Time management and stakeholder management
Ability to develop and follow processes
Strong desire for personal development and ability to support others in their self-development
Proactive problem-solving mindset and high sense of responsibility
Good command of EnglishCompetitive salary + KPI-based quarterly bonuses (up to 10 months per year).
Hybrid Working
Clear career progression with opportunities for advancement to key positions based on your capabilities.
Special discounted bus tickets for employees and their families.
Comprehensive periodic health check-up policies.
Participation in social insurance, health insurance, and unemployment insurance according to Vietnamese labor law after the probationary period.
12 days of annual leave, with an additional day added every 3 years (convertible to salary).
Vibrant and dynamic working environment with a friendly and supportive team that shares knowledge and assists each other.
Training and development opportunities in negotiation, communication, work management, interpersonal skills, and software technology.
Other perks to be discussed during the interview.
![Công ty tài chính TNHH MTV Home credit Việt Nam Công ty tài chính TNHH MTV Home credit Việt Nam](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/34/Yt0g99lUQRMTBHqX6fa0snnHoMOjyq8sdRRGRtlu.png)
Công ty tài chính TNHH MTV Home credit Việt Nam là công ty thuộc tập đoàn tài chính hàng đầu Châu Âu – tập đoàn Home Credit. Với sự phát triển mạnh mẽ tại thị trường Việt Nam, chúng tôi tự hào mang đến cho khách hàng những giải pháp hỗ trợ tài chính tiêu dùng đơn giản, nhanh chóng và tiện lợi như vay trả góp, mua hàng điện máy, xe máy, cho vay tiền mặt, thẻ tín dụng,...
Home Credit Việt Nam hoạt động từ 2008, là một trong những công ty hàng đầu trong lĩnh vực vay tiêu dùng trả góp với ưu điểm vượt trội: nhanh chóng, tiện lợi và thân thiện. Home Credit hiện có hội sở chính ở Hồ Chí Minh, chi nhánh ở Hà Nội và 10 văn phòng đại diện tại các tỉnh/thành phố lớn cả nước.
Tại thị trường Việt Nam, Home Credit hiện là một trong những công ty dẫn đầu trong lĩnh vực vay tiêu dùng trả góp. Sau 13 năm hoạt động, công ty đã xây dựng mạng lưới 9.000 điểm giới thiệu dịch vụ tại 63 tỉnh/thành phố.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp theo quy định
- Bảo hiểm sức khỏe Bảo Minh
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- Year-End/ New- Year Party
- Du lịch
- Tiệc cuối năm
- Tiệc tân niên
- Company trip
- Hoạt động từ thiện
- Hiến máu
Lịch sử thành lập
Home Credit là tập đoàn tài chính tiêu dùng toàn cầu hiện có mặt tại 9 quốc gia. Hoạt động từ năm 2008 đến nay, Homecredit Việt Nam là một trong những công ty dẫn đầu thị trường về cung cấp các giải pháp tài chính và cho vay có trách nhiệm, với 4 sản phẩm chính: xe máy, điện tử, tiền mặt và thẻ tín dụng.
Mission:
cải thiện cuộc sống của khách hàng Việt Nam bằng các sản phẩm sáng tạo, cho vay có trách nhiệm và các giải pháp dựa trên nền tảng công nghệ
Những nghề phổ biến tại Home Credit Việt Nam
Bạn làm việc tại Home Credit Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
![Logo Home Credit Việt Nam](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/34/Yt0g99lUQRMTBHqX6fa0snnHoMOjyq8sdRRGRtlu.png)