Mô tả công việc
ofi Vietnam is currently the largest exporter of Cashews, Pepper & Instant Coffee in Vietnam, investing in the state-of-the-art instant coffee facility and running 7 large factories with 7,500 employees across Central & South Vietnam. Our operations have an interface with a farmer network of 2 million farmers. We are also amongst the largest exporter of Green Coffee in Vietnam.
We have established sustainability programmers for black pepper, coffee & cashew. We are excited about our future prospects in Vietnam as the country has huge potential in agriculture.
KEY RESPONSIBILITIES:
• Will be responsible for evaluating and improving processes for the production of material goods. While providing insight and analysis on trends to drive more informed business decisions.
• Provide department leaders with production information and analysis data as requested.
• Analyze production processes to improve efficiency and reduce costs.
• A manufacturing analyst is responsible for analyzing manufacturing-related data and identifying areas for improvement in the manufacturing process.
Yêu cầu công việc
• Strong background in finance and accounting.
• Experience in manufacturing or production environments is preferred.
• Excellent analytical and problem-solving skills.
• Strong communication and interpersonal skills.
• Ability to work independently and as part of a team.
• Proficiency in relevant software and tools.
• Expectations: Be able to start working on January 1, 2025.
Our Purpose is to "be the change for good food and a healthy future". At ofi, we celebrate our diversity. ofi provides equality of opportunity for all persons with respect to hiring without discrimination on the grounds of race, color, religion, national origin, sex, pregnancy, age, disability, veteran status, or sexual orientation. All employment decisions will be based on qualifications, merit, and business needs.
Quyền lợi được hưởng
13th salary and attractive incentive bonus
Đào tạo
On the job training
Máy tính xách tay
Laptop
CJ Foodville thành lập năm 1994 tại Hàn Quốc dưới hình thức nhà hàng dành cho gia đình. Foodville được ghép từ 2 chữ “Food” (Thực phẩm) và “Village” (“Làng” với mong muốn khơi dậy sự thoải mái của khách hàng khi tới với nhà hàng, đồng thời mang lại cảm giác gắn kết gia đình khi dùng bữa tại đây. Theo đó, CJ Foodville được xem là thương hiệu mang lại những dịch vụ gắn liền với giá trị gia đình tới người dùng.
Có mặt tại Việt Nam từ năm 2007, CJ Foodville đã mang thương hiệu bánh mì tươi Tous les Jours tới thị trường này với cửa hàng đầu tiên tại TP. HCM. Tới nay, Tous les Jours ngày càng phổ biến và tạo thành 1 lần sóng “Bakery Hallyu” tại Việt Nam và có hơn 30 cửa hàng trên khắp cả nước. Vì vậy, TOUS les JOURS luôn mong muốn mang đến nhiều cơ hội làm việc và đào tạo cho các tài năng trẻ, năng động, yêu thích bánh mỳ bánh ngọt.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2007
Mission
Với hình ảnh biểu trưng là một người phụ nữ ví như một người mẹ đang chở đầy bánh mì trên chiếc xe đạp về cho gia đình, tiệm bánh Tous Les Jours mong muốn gửi gắm giá trị nhân văn vào trong thương hiệu của mình, luôn đặt nhu cầu của khách hàng lên đầu.