Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Bilingual Customer Service & Training Specialist (German/Vietnamese)
Răng Hàm Mặt Thẩm Mỹ Paris
50 việc làm
5 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
22/11/2024
Hạn nộp hồ sơ:
22/12/2024
Hình thức:
Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm:
2 - 5 năm
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh
Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
Principle duties:
- We are seeking an experienced and enthusiastic Customer Service & Training Specialist fluent in both German and Vietnamese to join our team. This individual will play a key role in developing, coaching, and mentoring our customer service agents, equipping them with the skills necessary to provide exceptional customer support. The trainer will focus on fostering a service-oriented mindset, delivering sales through service, and maintaining the brand's voice while ensuring effective communication in both languages.
Key Responsibilities:
- Language Support: Deliver training sessions primarily in Vietnamese, providing agents with the tools and skills needed to support German-speaking customers effectively. Offer guidance on cultural nuances and language best practices to ensure clarity and excellent customer service through translation tools.
- German Language Training: Conduct basic German language classes for agents, providing foundational knowledge to enhance their understanding of common phrases, customer interactions, and culturally appropriate responses.
- Cultural Awareness Training: Provide training on German cultural nuances and communication styles to ensure agents are culturally sensitive and can build rapport with German-speaking customers.
- Training Delivery: Develop, organize, and deliver interactive training sessions for customer service agents, covering product knowledge, customer service techniques, sales through service methods, and best practices for live chat interactions.
- Live Chat Expertise: Train agents specifically on live chat service techniques, including quick, empathetic responses, multitasking, and maintaining brand voice while engaging with customers online. Evaluate and provide feedback on live chat interactions to optimize performance.
- Translation Support: Guide agents on the effective use of translation tools to translate between Vietnamese and German, ensuring accuracy, cultural sensitivity, and clarity in customer communication.
- Quality Assurance: Observe live chat and call interactions, provide feedback to the Quality Control team, and identify improvement opportunities to enhance the quality of customer engagements.
- Sales Coaching: Promote a "Sales in Service" approach, coaching agents to upsell and cross-sell services while maintaining a strong customer-first mindset.
- System Familiarization: Train agents to effectively navigate and use live chat systems, emphasizing self-service options and efficient customer issue resolution.
Yêu Cầu Công Việc
Qualifications:
- Proficiency in German and Vietnamese (both spoken and written) is required.
- Basic English is a plus
- Experience in Customer Service Training, with a focus on live chat service or related coaching roles, ideally within the telecommunications industry.
- Strong knowledge of customer service software, CRM systems, and the ability to teach technical processes.
- Experience in translation and effective use of translation tools for communication between Vietnamese and German.
- Ability to conduct basic German language classes for Vietnamese-speaking agents to support customer interactions
- Understanding of German culture and communication nuances to ensure agents can relate to customers appropriately and effectively.
- Demonstrated ability to create engaging and impactful training materials and sessions.
- Excellent communication skills with an empathetic and motivational approach.
- Experience promoting service-based sales strategies and fostering a supportive learning environment.
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Tòa nhà Saigon ICT, CVPM Quang Trung, Q. 12 Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Video Tuyển Dụng
Khu vực
Răng Hàm Mặt Thẩm Mỹ Paris
Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
84A, Bà Huyện Thanh Quan, Phường 9, Quận 3
Bệnh viện Răng Hàm Mặt Thẩm Mỹ Paris là đơn vị uy tín với hệ thống chuyên khoa về thẩm mỹ nha khoa, chỉnh hình hàm mặt, spa cao cấp và điều trị da chuyên biệt.
Tiền thân của Bệnh viện Răng Hàm Mặt Thẩm Mỹ Paris là hệ thống Nha khoa Paris với gần 20 chi nhánh trải dài từ Bắc tới Nam. Hướng đến tầm nhìn trở thành bệnh viện số 1 về nha khoa và chỉnh hàm hô móm. Chúng tôi luôn không ngừng nỗ lực, cải thiện và nâng cấp cả về cơ sở vật chất, công nghệ máy móc hiện đại lẫn tay nghề bác sĩ. Thường xuyên tổ chức những chương trình đào tạo, trao đổi nhằm trau dồi kiến thức chuyên môn cho đội ngũ bác sĩ, y tá và toàn thể cán bộ nhân viên trong bệnh viện
Những nghề phổ biến tại Răng Hàm Mặt Thẩm Mỹ Paris
Bạn làm việc tại Răng Hàm Mặt Thẩm Mỹ Paris? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Răng Hàm Mặt Thẩm Mỹ Paris
Click để đánh giá