Mô tả công việc
The Kitchen Secretary is a position that provides administrative support to the Executive Chef in a hotel kitchen. They are considered a valuable assistant who helps the Executive Chef manage and streamline the kitchen's operations.
ESSENTIAL FUNCTIONS
• Scheduling and attendance management for the department staff
- Support the Executive Chef in scheduling the work of the kitchen department staff to ensure that the hotel's job requirements are met.
- Arrange weekly and monthly work schedules for the staff.
- Record and manage the attendance of the kitchen department staff according to the hotel's timekeeping system.
- Monitor the work schedules of the staff and promptly inform them of any changes or emergencies.
• Control of the kitchen department's inventory
- Participate in and assist specialized positions in checking the quantity and quality of raw materials and food products received.
- Check and order raw materials for the kitchen's inventory.
- Inventory and track the stock of the department's goods.
• Management of assets and tools for the kitchen department
- Coordinate and support the accounting department in checking the assets, machinery, and tools used in the kitchen.
- Monitor the use and storage of kitchen tools, equipment, and machinery by staff members.
- Compile and prepare purchase requisitions for necessary equipment, tools, and supplies required by the department as requested by the Executive Chef.
• Perform administrative tasks
- Record and prepare reports, statistics, and documents as required.
- Coordinate with the Executive Chef and other relevant positions to develop training plans for employees and propose activities to enhance team bonding for the kitchen department.
- Receive and handle phone calls and emails for the kitchen department.
- Coordinate with the Executive Chef to come up with new ideas for modifying menus and creating event menus.
- Prepare recruitment requests to be sent to the human resources department for hiring casual staff as needed for special events.
- Classify and carefully store all types of documents and materials assigned to be managed.
- Provide suggestions to improve the quality of work for the department.
- Update information in the kitchen for the Executive Chef and perform other tasks as required.
Quyền lợi được hưởng
Attractive income
Other benefits according to the standards of Banyan Group
Yêu cầu công việc
- Graduated from universities and colleges, preferably with a major in Tourism/Hotel and Restaurant Management.
- Proficient in both spoken and written English.
• Work experience
- Candidates with experience 1-2 years
• Other request:
- Neat, tidy, hardworking and diligent.
- Proficient in using office software and word processing.
- Ability to analyze, synthesize and manage documents and records.
- Strong communication skills and problem-solving abilities.
- Good health.
Yêu cầu hồ sơ
Work Experience Description
Health Certificate
Two 2x4 Photos
CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ QUỐC TẾ GGS :GGS Việt Nam là đơn vị hàng đầu về các dịch vụ hỗ trợ những du học sinh, người xuất khẩu lao động Việt Nam đang sinh sống tại nước ngoài. Điển hình là những dịch vụ sau:
Nenkin & Hoàn thuế: Dịch vụ lấy Nenkin hàng đầu tại Việt Nam với hơn 5000 hồ sơ mỗi tháng. Luôn đặt sự “Uy tín – Nhanh Chóng – Chuyên Nghiệp” lên hàng đầu.
“GGS – Đồng hành cùng người Việt”
GGS Travel: Top 1 đại lý cung cấp vé máy bay giá rẻ Quốc tế cho người Việt Nam về nước. Luôn cập nhật giá bay, chặng bay về Việt Nam nhanh nhất – giá vẻ luôn rẻ nhất!
“GGS Travel – Cùng bạn trở về!”
Ngoài ra, GGS cung cấp các dịch vụ khác như: GGS68 Entertainment, dịch thuật tiếng Nhật,… Với phương châm luôn hướng tới mục tiêu người Việt Nam ở đâu GGS ở đó.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
- Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
- Du lịch hàng năm
- Team building ngoài trời
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2018
Mission
-
GGS Việt Nam là đơn vị uy tín hàng đầu tại Việt Nam về dịch vụ hỗ trợ lấy tiền Nenkin, hoàn miễn giảm thuế cho các bạn thực tập sinh, kỹ sư nói riêng và người lao động Việt Nam tại Nhật nói chung.Với phương châm “Khách hàng là thượng đế”, cùng với sự uy tín, tâm huyết và giàu kinh nghiệm; GGS Việt Nam quyết tâm xây dựng hướng tới một công ty thu hút khách hàng nhất trong lĩnh vực lấy tiền Nenkin, Hoàn miễn giảm thuế – nhằm mang lại giá trị và niềm tin nơi khách hàng.“GGS Việt Nam – Đồng Hành cùng người Việt”