Việc làm Messer Hải Phòng

Tìm thấy 14 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Khí Công Nghiệp Messer Hải Phòng
Office Assistant
Messer Hải Phòng
63 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 17
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 17
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 25/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 26/08/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Trên 1 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 119-127 Nguyễn Cơ Thạch, Quận 2, Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

1/ Day-to-day CEO office tasks:

  • Managing, ordering office supply inventory.
  • Managing filling system.
  • Updating paperwork, maintaining docs, word processing.
  • Overseeing the Board Room (always be clean and tidy, well prepared before meetings, etc ...).
  • Managing, controlling the usage of the Board Room (reservation for other departments as requested).
  • Coordinate with other departments as needed.
  • Welcoming visitors to the CEO office.
  • Answering internal, external phone calls.
  • Taking, delivering messages.
  • Managing, ordering daily coffees and meals for the CEO and Executives as requested.

2/ Managing, controlling the Tracking Budget:

  • Ensure that expenditures of VTI Corp and SFVT are consistently aligned with budget approval.
  • Checking, tracking all PRs/ PayRs.

3/ Managing, processing the expenses of CEO Office and other costs:

  • Controlling, handling from beginning to end process of the CEO's expenses (house insurance, plant service, security guard, etc ...), others (BOD coffees, petrol fees, etc ...) to ensure that all service continue uninterrupted.
  • Planing, ensuring expenses are accurate, under the budget and represent business expenses.
  • Make sure all payments are on time, abide by the agreements, contracts, do not affect company business.

4/ Managing, controlling the CEO's driver team:

  • Quickly handling all problems with cars to meet CEO's required transport needs.
  • Taking care of all car services (petrol, repair, mainternance, insurance, inspection,...) to be more reliable, safer to drive, less likely to need expensive repairs, increase the car’s longevity, to ensure smooth transportation.

5/ Others tasks as assigned:

  • Coordinate, aligning with other departments to ensure that BOD, Group EC's meetings are arranged smoothly.
  • Supporting for CEO's business, traveling.
  • Supporting to prepare the required docs, working with the agency, the state agencies for the applications (WP, APEC, special cases).

Yêu cầu công việc

Education:

  • Degrees (not required but prefer Hospitality, Customer Service field).

Working experience

  • Entry (01 - 03 years)
  • Proven work experience as an Office Assistant / an Admin Executive.

Hard skills:

  • Proficiency in Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook).
  • Not required but prefer to know Teams, Zoom platform.

Soft skills

  • Proficiency in communicating clearly both verbally and in writing.
  • Ability to manage multiple tasks efficiently.
  • High level of accuracy.
  • Capacity to independently resolve issues that may arise during daily operations.

Language

  • Good in English (04 skills) to use in the daily business environment.

Quyền lợi được hưởng

- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Khu vực
Báo cáo
Công Ty TNHH Khí Công Nghiệp Messer Hải Phòng
Messer Hải Phòng Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Thị Trấn An Dương, Huyện An Dương

Công ty TNHH Khí công nghiệp Meser Hải Phòng là công ty 100% vốn đầu tư nước ngoài của Tập đoàn MESSER Đức - Tập đoàn hàng đầu thế giới với hơn 100 năm kinh nghiệm chuyên sản xuất và phân phối các sản phẩm khí công nghiệp, có trụ sở chính tại Hải Phòng, Văn phòng đại diện tại Hà Nội và Đà Nẵng, 04 nhà máy tách khí tại Hải Dương, Thái Nguyên, Dung Quất - Quảng Ngãi, Hà Nam.

Những nghề phổ biến tại Messer Hải Phòng

Bạn làm việc tại Messer Hải Phòng? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Messer Hải Phòng

Messer Hải Phòng

Click để đánh giá