Chi tiết công việc
- Coordinate campaign brainstorming and planning from the big picture stage through execution and final analysis and reporting;
- Create a search and keyword strategy report in Vietnamese using Google tools;
- Should be able to sift through available research on consumer digital media behavior and come up with insights and recommendations that will inform the strategic team.
- Responsible for online media planning activities: plans and costings, KPI setting, account queries and liaises with agency partners and suppliers – hands on negotiation and communication with suppliers is included;
- Responsible for managing all media planning and reporting digital activities for clients.
- Train and familiarize agency teams with digital media;
- Maintain good relationships with digital media partners;
- Update the agency with any new developments in the digital media space.
- Oversee and monitor all digital media activities done by agency partners and suppliers including booking and loading media following the approved digital media plan, providing instruction and supervision as needed to meet required KPIs with optimized spending.
- Overseeing and directly preparing tracking and reporting for digital campaigns with and sending out to relevant parties;
- Final review of all digital tracking and reporting reports prior to sending out to relevant parties;
- Understanding and prior experience in use of tracking platforms from reading, set-up and management.
- Responsible for campaign performance review presentations using Microsoft PowerPoint for client meetings;
- Analyze agency partners and publishers for performance and pricing, analyze Vietnam Publishers and recommend new Publishers to engage with, coordinate Publisher engagement.
- Having 4-5 years of experience in a multi-national digital media agency as same position (digital media planner/digital media leader/media manager);
- Demonstrable experience in SEO/SEM;
- Experience with Google Ads, Facebook Ad and all the Digital media platforms;
- Working directly with FB, Google and other publishers;
- Experience with managing cross-functional teams is an advantage;
- Building a digital media team is a plus;
- Presentation skills;
- Responsibility, flexibility, leadership.
Năm 1996, thương hiệu Gốm sứ Minh Long được thành lập bắt đầu với việc sản xuất đồ gốm mỹ nghệ xuất khẩu nước ngoài, đặc biệt là Pháp, đến năm 1997, công ty đầu tư sản xuất bộ đồ ăn bằng sứ cao cấp với thiết bị máy móc, dây chuyền sản xuất theo công nghệ hiện đại chủ yếu của Đức và Nhật
Chính sách bảo hiểm
- Thưởng BHXH, Thưởng Lễ / Tết.
- THưởng hiệu quả công việc
Các hoạt động ngoại khóa
- Môi trường làm việc chuyên nghiệp, năng động, thân thiện
- Team building
- Thể thao
- Trò chơi
Lịch sử thành lập
- Năm 1996, Minh Long được cấp giấy phép xuất khẩu, cho phép xuất khẩu đồ gốm mỹ nghệ đi các quốc gia khác.
- Trong vòng 5 năm, Minh Long hoạt động chủ yếu xuất khẩu đồ gốm mỹ nghệ sang các nước Châu Âu, đặc biệt là nước Pháp cho đến năm 1998, khi Minh Long chuyển đổi hướng kinh doanh và tập trung vào thị trường nội địa.
Mission
Trong quá trình phát triển, với bàn tay tài hoa của chính ông Lý Ngọc Minh, công ty đã tạo ra những sản phẩm độc đáo, mang nhiều nét văn hóa đặc trưng của vùng đất Bình Dương nói riêng và đất nước, con người Việt Nam nói chung. Chính quyền địa phương mong muốn công ty tiếp tục phát triển không ngừng, tạo thêm nhiều lao động việc làm cho địa phương, giữ vững và phát triển rực rỡ ngành nghề gốm sứ truyền thống của tỉnh