Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
Because of working conditions, we prefer the candidate living in Long Thanh/ Nhon Trach or flexible in location.
- To plan, recruit, and develop a qualified workforce to align with the Company’s business plan.
- To explore effective recruitment channels, advertise, screen, interview, and recommend suitable candidates for user’s departments by specified criteria.
- To follow up recruitment procedures to ensure headcount approval according to HR policy.
- To prepare management reports including headcount reports and advertisement cost analysis.
- To improve industrial relations through the organization of employee activities and programs.
- Searches workforce market.
- Working with a headhunter to ensure all vacancies are filled with suitable candidates.
- Partnering with hiring managers to determine staffing needs.
- Screening resumes.
- Performing in-person and phone interviews with candidates.
- Administering appropriate company assessments.
- Performing reference and background checks.
- Making recommendations to HR managers and hiring managers.
- Coordinating interviews with the hiring managers.
- Following up on the interview process status.
- Maintaining relationships with both internal and external clients to ensure staffing goals are achieved.
- Communicating employer information and benefits during the screening process.
- Staying current on the company’s organizational structure, personnel policy, and federal and state laws regarding employment practices.
- Serving as a liaison with area employment agencies, colleges, and industry associations.
- Completing timely reports on employment activity.
- Conducting exit interviews on terminating employees.
- Other duties as assigned by the Manager.
Yêu Cầu Công Việc
- At least 3 years of experience in Recruitment for the manufacturing company for both Direct & Indirect labor
- College level at least
- English communication skill.
- Solid knowledge and experience in labor law, knowledge in build-up regulation, SOP, WI in assignment duty
- Preferably experience in an international environment/organization
- Know international standard
- Computer Skills in MS
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công Ty TNHH MTV Lý Gia Viên được thành lập từ năm 2010, kinh doanh về các mặt hàng & dịch vụ thức uống (syrup, sauce...), các loại máy móc trong lĩnh vực pha chế...nhập khẩu từ Mỹ. Với niềm đam mê trong lĩnh vực trà- cà phê, công Ty Lý Gia Viên luôn mong muốn mang đến cho khách hàng những sản phẩm chất lượng tốt, chủng loại đa dạng và giá cả cạnh tranh từ các thương hiệu toàn cầu. Chúng tôi luôn nghĩ rằng mối quan hệ bền vững giữa khách hàng và nhà cung cấp chỉ được duy trì khi chúng tôi làm tốt công việc của mình để hỗ trợ khách hàng của mình thành công. Với đội ngũ nhân viên trẻ và đam mê công việc mình đang làm, chúng tôi luôn mong được chào đón những bạn yêu thích lĩnh vực thức uống từ trà và cà phê và gắn bó lâu dài với lĩnh vực này.
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ bảo hiểm
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia Teambuilding, du lịch, sinh nhật, liên hoan, ..
Lịch sử thành lập
- Ngày bắt đầu hoạt động: 25/03/2010
Mission
Luôn phấn đấu hết mình để làm hài lòng mọi người tiêu dùng