Việc làm NINJA VAN

Cập nhật 14/09/2024 21:54
Tìm thấy 34 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH NIN SING LOGISTICS
Sales Manager - Hospitality
NINJA VAN
4.0
17 đánh giá 274 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 12/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 12/09/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hà Nội
1. Hotel Business and Sales strategies and target
Clear understanding of the hotels business strategies then set goals and to determine action plans to meet those goals.
Implements all sales action plans related to market areas to achieve Sales target including but not limiting to daily sales call, site inspection trips
Responsible for individual and team's weekly, monthly and yearly sales target and budget
Responsible for accounts distributed in different segments such as TA, OTA, Corporate Sales for the hotel.
Solve customers' grievances and questions related to Sales process or services
Work closely with Hotel Manager/ General Manager/ General Director/ Managing Director to ensure proposed rate negotiations meet the financial needs of the hotels.
2. Market Research and Business Development
Do market research, keep you updated with market trend and best practice.
Identify new markets and business opportunities and increase sales.
Implement action plan to achieve target of new account acquisition, room night and revenue
Pre-qualify and target key accounts within assigned territory or area and develop appropriate and effective sales solicitation strategies to increase hotel's market share
Develop and maintain pro-active relationship with potential and current accounts through regular sales calls and/or in-house entertainment or appreciation events.
Work closely with Marketing team to develop, plan and execute promotional activities
3. Sales Operations
Able to provide quick and timely responses, immediate communication to the properties, develop professional long term business relationships.
Provide the highest quality of service to the customer at all times.
Ensure all Sales contracts follow the established Hotel's standards and are based on sound commercial judgement
Ensure all credit and collection procedures are established and followed strictly
Ensure all enquiries are replied within 24 hours
Submit weekly sales activities and monthly sales report
Attend all department and hotel meetings as necessary.
4. Teamwork and Team Management
Assess additional training needs based on data gathered and interaction with sales team from property visits.
Assist in training subordinates to build an efficient team
As a Team Leader you will be a role model, sharing your expertise and continually inspiring the front office team.Qualifications: Bachelor's degree / higher education qualification / equivalent in Hotel Administration, Business Administration.
Experience: Proven track record of at least 5 years working in Hospitality operations, with at least 3 years in Sales role
Specific skills / abilities: Communication, interpersonal, negotiation, presentation and organizational skills. A positive attitude and excellent communication skills, ability to remain calm whilst under pressure
Personal qualities: Overall and detail orientedAttractive salary and incentives
Full insurance on actual salary and premium health care insurance
Extra annual leave, up to 20 days/ year
05-day work week, Saturday & Sunday OFF
International working environment at 100% foreign invested company
Opportunities for career development with new promising projects and properties in the next 5 years
Khu vực
Báo cáo
Quy mô:
5.000 - 10.000 nhân viên
Địa điểm:
117/2D1 Hồ Văn Long

Có mặt tại thị trường Việt Nam từ tháng 10/2016 và chính thức công bố gia nhập vào năm 2018, Công ty TNHH NIN SING LOGISTICS hiện vận chuyển hơn 300.000 đơn hàng mỗi ngày và là đối tác vận chuyển chính thức của các sàn thương mại điện tử nổi tiếng như Lazada, Shopee, Tiki. Ninja Van Việt Nam có mặt trên 63 tỉnh/thành phố và cung cấp các dịch vụ vận tải đa dạng.

Được hơn 600.000 khách hàng khắp Đông Nam Á tin tưởng. Cho dù bạn là một nền tảng thương mại điện tử lớn, một cửa hàng địa phương hay chỉ là một người bán bình thường - chúng tôi sẽ giao hàng cho bạn một cách vui vẻ. Tin tưởng chúng tôi với cả giao hàng trong nước và quốc tế.

Chính sách bảo hiểm

  • Đóng BHXH BHYT BHTN đầy đủ
  • Bảo hiểm thương mại và bảo hiểm phúc lợi cho nhân viên
  • Được đóng bảo hiểm xã hội theo nguyên lương
  • Bảo hiểm sức khỏe AON cao cấp dành cho cấp quản lý.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Teambuilding
  •  Dã ngoại
  •  Thể thao và các sự kiện giải trí
  • Tiệc cuối năm, Lễ Townhall hàng năm
  • Du lịch công ty hàng năm

Lịch sử thành lập

  • Năm 2016, Công ty Ninja Van Việt Nam được thành lập 
  • Năm 2017, được vinh danh trong top 50 công ty mới nổi của công ty kinh doanh công nghệ Deloitte
  • Năm 2018, được bình chọn là “Công ty vận chuyển hàng đầu” tại giải thưởng Southeast Asia eCommerce
  • Năm 2019, đạt được chứng nhận ISO 27001 về bảo mật thông tin và chứng chủ ISO 9001 về quản lý chất lượng cao 
  • Năm 2022, đạt doanh thu 187 triệu USD và tăng trưởng 83%

Mission

  • Kết nối Đông Nam Á với thế giới, gửi trọn niềm vui trong từng gói hàng

Những nghề phổ biến tại NINJA VAN

Bạn làm việc tại NINJA VAN? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo NINJA VAN

NINJA VAN

Click để đánh giá