Tìm thấy 7 việc làm đang tuyển dụng
Customer Service Advisor, Frontline
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
20/12/2024
Hạn nộp hồ sơ:
19/01/2025
Hình thức:
FULL_TIME
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
YOU TACKLE FOR QUALITY AND GREAT SERVICE. THIS WILL IMPROVE THE LIFE OF OUR CUSTOMERS.
Would you like to become part of the world's most international company in the world?
A company that pioneered cross-border express delivery in 1969 and is now active in more than 220 countries and territories worldwide. Do you want to be part of a company that connects people worldwide? And the more people we connect, the better life will be on our planet.
Do you want to make a difference? Then come to our "Insanely Customer Centric" Team and become a Certified International Specialist!
YOUR TASKS
We look forward to receiving your application!
Would you like to become part of the world's most international company in the world?
A company that pioneered cross-border express delivery in 1969 and is now active in more than 220 countries and territories worldwide. Do you want to be part of a company that connects people worldwide? And the more people we connect, the better life will be on our planet.
Do you want to make a difference? Then come to our "Insanely Customer Centric" Team and become a Certified International Specialist!
YOUR TASKS
- Accept and register bookings for DHL services
- Offer alternatives to customers and seize upselling and cross-selling opportunity of valued added services (e.g. Sales Leads, shipment value protection) during interaction with customer
- Respond to customers consistently and confidently by providing accurate information in all areas such as custom requirements, transit time and prices
- Enhance service experience in DHL by exercising professionalism and empathy when dealing with each individual customer’s varying needs and demands
- Liaise with Operations and other departments for quick and efficient resolution of customer issues and queries
- Highlight areas for improvement with suggested solutions to improve DHL’s procedures, technology and service to positively enhance customer’s experience with DHL
- Adhere to global CS procedures while maintaining discretion to exercise flexibility to customers’ needs within reasonable limits in consultation with CS supervisors and managers
- Assist the supervisors (if applicable) to carry out relevant CS orientation / training programs for new or existing CS staff
- 2 years experience in a Customer Contact Centre or Telesales environment in a service industry (preferable)
- Diploma in Business (preferable) or equivalent
- Fluent in English
- Multifarious benefit programs.
- Strong career support & lots of opportunities in an international environment.
- Training: both online and offline with Global DHL Standards.
- Coaching & Feedback culture allows you to advance further in short-term and long-term development goals.
- Working together based on DHL values of “Respect and Results”.
- Diverse engagement activities under “Best Day Everyday” – our Health & Well-being program.
- Employee hobby clubs, sports championships.
We look forward to receiving your application!
Khu vực
Onpoint
Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
27B Nguyen Dinh Chieu, Ho Chi Minh City, Vietnam
Công Ty TNHH Onpoint chúng tôi liên tục khám phá những phát triển công nghệ để nắm bắt các xu hướng mới và tận dụng các cơ hội mới để phát triển. Chúng tôi làm việc với các chuyên gia công nghệ đầu ngành để xây dựng các khả năng mới và cố gắng tìm ra các giải pháp mang lại ROI hiệu quả nhất cho khách hàng của mình. Các sản phẩm công nghệ của chúng tôi bao trùm chuỗi giá trị thương mại điện tử từ đầu đến cuối và được xây dựng dựa trên kinh nghiệm thực tế vận hành các doanh nghiệp thương mại điện tử.
Review Onpoint
2.5
10 review
16/12/2024
★
★
★
★
★
Nhân viên IT
tại Hồ Chí Minh
OT khá nhiều, ko lương. bạn mình nói làm sale này thì Ot để mk đủ số (IT)
11/12/2024
★
★
★
★
★
Nhân viên IT
tại Hồ Chí Minh
Công ty ổn, thoải mái trong việc lựa chọn công nghệ (IT)
04/12/2024
★
★
★
★
★
Nhân viên IT
tại Hồ Chí Minh
Sếp team B có tâm nhưng sếp team A thì toxit (IT)
Những nghề phổ biến tại Onpoint
Bạn làm việc tại Onpoint? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Onpoint
Click để đánh giá