Job Responsibilities:
The Sales Manager has the main responsibility for increasing and maintaining high revenue levels for the Diamond Time Complex in Da Nang, in addition to the following:
1. Have an in-depth knowledge and understanding of Diamond Time Complex key products, VNGroup brands, and market trends.
2. Lead in the development of sales strategy with the Deputy Director of Sales & Marketing in advance and monitor, plan weekly sales activities and execute effective business activities with customers.
3. Effectively manage customer outreach strategies.
4. Implement & report on Sales strategy progress on time and professionally
5. Track actual revenue, costs and forecasts
6. Respond promptly to all inquiries and correspondence from customers. Commit to and communicate results that meet customer needs appropriately and hospitality is consistently achievable
7. Identify and search for potential customers in the sales area who can fit potential Diamond Time Complex uses, including Flexible accommodation and TikTak Coworking Space and commercial leasing space.
8. Achieve budget goals and maximize revenue by executing sales activities within market segments assigned.
9. Undertake competition analysis by assessing their products, services and sales tactics.
10. Recruiting, training, scheduling, coaching, and managing sales teams to meet sales human resource objectives.1. Bachelor's Degree in commercial economics, or hotel and tourism management, business administration
2. 2-3 experiences in a management position or equivalent
3. Understanding and knowledge of sales.
4. Good conversational English & good management skills
5. Strong analytical, organizational, and creative thinking skills.
6. Excellent communication, interpersonal, and customer service skills.
7. ConfidentialAttractive salary + commision(to be discussed during the interview)
1.5 days off per week, 12 days of annual leave
Good benefits (Holiday + Tet bonuses + 13th-month salary)
Free uniforms and parking provided
Participation in health insurance and social insurance according to labor laws and hotel policies
Friendly, dynamic, and professional working environment
Other benefits to be discussed directly during the interview
Opportunities for positive career development
Other attractive incentives to encourage and motivate employee
Thành lập 2010, TTIGROUP khởi đầu với việc kinh doanh các sản phẩm thiết bị văn phòng và trường học, rồi trở thành nhà cung cấp dịch vụ Văn phòng phẩm cho các Tập đoàn, công ty tại khu vực Hà Nội. Năm 2015 mở chi nhánh tại TP. HCM với dịch vụ cung cấp Văn phòng phẩm và các sản phẩm văn phòng khác.
Ngoài lĩnh vực phân phối văn phòng phẩm với giá rẻ công ty chúng tôi còn có cung cấp cho các công ty, nhà máy, xí nghiệp với giá sỉ. Bên cạnh đó, TTIGROUP còn có cung cấp các dịch vụ các xưởng sản xuất băng dính, và tiếp tục mở rộng thêm như sản xuất in ấn tem nhãn.
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia đóng BHXH khi ký kết HĐLĐ, đánh giá năng lực 06 tháng/lần;
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- Party
Lịch sử thành lập
-
Thành lập 2010, TTIGROUP khởi đầu với việc kinh doanh các sản phẩm thiết bị văn phòng và trường học, rồi trở thành nhà cung cấp dịch vụ Văn phòng phẩm cho các Tập đoàn, công ty tại khu vực Hà Nội.
Mission
- TTIGROUP phấn đấu trở thành đơn vị cung cấp Văn Phòng Phẩm hàng đầu tại Việt Nam, với gần 10 năm kinh nghiệm, trải qua quá trình nổ lực không ngừng, TTIGROUP đã và đang phát triển ngày càng lớn mạnh trong lĩnh vực cung cấp Văn Phòng Phẩm tại Việt Nam. Sản phẩm và dịch vụ của chúng tôi đã được khách hàng quan tâm, tin tưởng và sử dụng.