Mô tả công việc
Order Processing:
- Making and Following the Contract.
- Process sale orders that reach the company by telephone, letter, e- mail or website also orders generated by sales representatives
- Check and Acknowledge the Purchase Order from customers to ensure that customers have entered correct details, such as prices, product numbers, payment term, delivery time etc..
- Contact Sales/ Customer to resolve any queries or obtain any information that is missing, or incorrect.
Order Entry:
- Enter details of the order on a computer system and forward the orders to the purchasing department, asking for confirmation of stock availability or delivery dates. Before CC release the order to Purchasing or Logistics department, CC might have to check the customer&039;s payment or credit status or obtain authorization from the sales manager.
- Check the delivery and contact details are correct and update customer records with any changes. Also sent the Arrival Notice to Customer if no change.
- When orders are complete, CC advise the finance department to prepare invoices.
Customer Record:
- Create records for new customers, including contact details and the name of the representative managing the account
- Maintain customer sales records
Sales Support:
- Provide support for sales representatives when they are away from the office, make quotation, take calls or e- mails from customers and alert representatives to any urgent issues.
- Deal with routine requests from customers, such as requests for price quotes or delivery dates
- Pass technical queries from sales representatives or customers to the Technical department.
- Update Sales representatives on orders or deliveries.
- Prepare bidding document, or any requested document which is follow the contract.
Sales Team Administration:
- Maintain records of sales and compare them with targets after that sent out the Weekly General Report
- Track all the status of the entire order process Post Sales :
- Process for Product Warranty.
Yêu cầu công việc
- Being able to use office software
- Communication
- Customer service or client management
- Being courteous and professional
- Being proactive and flexible
- Meeting deadlines
- Education: Bachelor degree in business administration or foreign trade.
BENEFITS
- Dynamic and professional environment + Training Courses.
- Team building activities in Vietnam or oversea.
- Monthly company birthday.
- Competitive salary package.
- Young & friendly working environment.
- Full benefit as Vietnam labor law: insurances, annual leave…
Quyền lợi
Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Du lịch nước ngoài, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-18 01:45:02
Công ty TNHH TM và Dược Phẩm Hùng Lợi - Được thành lập vào năm 2005. Ngành nghề đăng ký kinh doanh của công ty: kinh doanh dược phẩm, mỹ phẩm, nguyên phụ liệu làm thuốc và trang thiết bị y tế thông thường.
Công ty đã được sở Y Tế TP HCM cấp chứng nhận GDP (thực hành tốt phân phối thuốc).
Hiện tại, công ty chủ yếu hoạt động trong lĩnh vực kinh doanh thuốc thành phẩm, bao gồm các mặt hàng thuốc thuộc các nhóm điều trị khác nhau như tim mạch, kháng sinh, tiêu hóa, cơ xương khớp và vitamin,…
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2005
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành