Mô tả công việc
Cooperate with the Sales Admin to prepare contracts and contract renewals
Develop and review with the Director annual sales strategy and targets
Follow up on inquiries and manage the entire sales process
Ability to negotiate with prospects and customers
Leverage sales tools and resources to identify new sales leads and nurture prospect relationships
Build your own prospects database
Identify new business opportunities
Collaborate with sales leaders to build and develop the sales strategy
Coordinate with Sales Team and cooperate to achieve Team’s targets
Build pipeline and maintain long- term relationships with prospects and clients
Attend and participate to networking and institutional events
Ability to overcome challenges and achieve results
Yêu cầu công việc
Proven history meeting or exceeding quota and closing sales
1- 3 years&039; of B2B sales experience
Experience in Pestcontrol service or IFM is preferred.
College&039;s degree preferred or equivalent experience
English communication is an advantage
Experience in an international firm is an advantage
Quyền lợi
Annual training, active and challenging environment.
13th month salary
Office hours from 08:30- 17:00 from Monday to Friday
Company trip, team- building, Year- End Party, Tet gift.
Salary: 12,000,000 – 20,000,000VND + monthly bonus as personal&039;s performance.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-12 00:40:10
Công ty TNHH HaDu Việt Nam đã được thành lập ngày 21 tháng 12 năm 2015 và hoạt động trên nhiều lĩnh vực khác nhau như: Hệ thống các Trung tâm massage trị liệu; Trung tâm đào tạo - thực hành nghề massage trị liệu; Dịch vụ tư vấn thiết kế, setup, đào tạo, vận hành Trung tâm Massage trị liệu; Nhượng quyền thương hiệu và sản xuất hàng hóa. Giá trị cốt lõi mà con người HaDu hướng đến là: Trách nhiệm (với cộng đồng), tận tâm (với khách hàng), trung thực (với cấp trên) và chia sẻ (với đồng nghiệp) với hy vọng có thể mang đến cho mọi người trong cộng đồng những giá trị tốt đẹp. HaDu luôn cố gắng tạo ra một môi trường làm việc vui vẻ nơi mà nhân viên được thúc đẩy làm việc chủ động, sáng tạo, có sự hợp tác cao cùng với cấp quản lý, đồng thời luôn nỗ lực để xây dựng mối quan hệ kinh doanh bền vững cùng với khách hàng của mình thông qua quá trình liên tục đổi mới và cải tiến chất lượng dịch vụ.