Mô tả công việc
• Design packages, programs and its quotation for TO/TA’s daily requests, to meet their requirements and demands
• Coordinate with Operation department and Suppliers (if needed) to make sure tours run smoothly and solve the troubles (if any)
• Issue invoices in due time and assist accounting department with regard to payment
• Other tasks assigned by Sales Manager/ BOD
• Elaborate and update TO/TA’s annual brochures.
• Handle bookings and customer care when travelers are on ground
• Weekly and monthly reports or irregular reports (if any) to SM/BOD
• Train and support other team members as and when required
• Prepare and escort FAM trip (if needed)
Yêu cầu công việc
• Have knowledge of route points. Love traveling.
• Have sales experience of 2 year or more in the tourism field.
• Be patient, willing to learn and work under high pressure
• Good English/German/Spanish.
• Graduated from College or University majoring in Culture, Tourism, Foreign Language, Economics...
• Proficient computer skills
Quyền lợi
• Friendly and progressive working environment.
• Pay insurance according to the law + Special health insurance package
• Work from home (WFH) policy with full salary.
• Happy hour policy at the office.
• Negotiable – To Be Advised on interview, depending on experience.
• Working hours. Off Saturday, Sunday
• Quarterly, annual, holiday, revenue bonuses...
• Sales inspection trip and training courses according to company regulations
• Travel domestically and internationally according to Company policies and other special programs.
• The Company&039;s maternity pay policy in addition to insurance salary.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-13 22:40:03
Công ty TNHH HaDu Việt Nam đã được thành lập ngày 21 tháng 12 năm 2015 và hoạt động trên nhiều lĩnh vực khác nhau như: Hệ thống các Trung tâm massage trị liệu; Trung tâm đào tạo - thực hành nghề massage trị liệu; Dịch vụ tư vấn thiết kế, setup, đào tạo, vận hành Trung tâm Massage trị liệu; Nhượng quyền thương hiệu và sản xuất hàng hóa. Giá trị cốt lõi mà con người HaDu hướng đến là: Trách nhiệm (với cộng đồng), tận tâm (với khách hàng), trung thực (với cấp trên) và chia sẻ (với đồng nghiệp) với hy vọng có thể mang đến cho mọi người trong cộng đồng những giá trị tốt đẹp. HaDu luôn cố gắng tạo ra một môi trường làm việc vui vẻ nơi mà nhân viên được thúc đẩy làm việc chủ động, sáng tạo, có sự hợp tác cao cùng với cấp quản lý, đồng thời luôn nỗ lực để xây dựng mối quan hệ kinh doanh bền vững cùng với khách hàng của mình thông qua quá trình liên tục đổi mới và cải tiến chất lượng dịch vụ.