Mô tả công việc
- Prepare, review and monitor monthly journal entries, manage balance sheet accounts and ensure the accurate compilation of income statement.
- Perform and reconciliation bank statements with accuracy and timeliness.
- Enforce strict adherence to hotel and government regulations, policies and procedures related to financial record-keeping and money handling.
- Maintain rigorous compliance with all financial policies, ensuring consistency with both hotel and governmental standards
- Handle the monthly tax reconciliation and tax declaration.
Yêu cầu công việc
- Strong analytical abilities to assess financial data, interpret trends and provide insights for operational improvements
- Effective communication skills to liaise with internal departments, external vendors and financial instructions
- Flexible in managing multiple tasks in a fast-paced hospitality environment, with a commitment to meeting deadlines and supporting operational needs.
- High attention to detail to ensure accuracy in financial transactions and reporting.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive service charge (about 3.5 million - 5,5 million/month)
- Support 2 meals during the working shift
- Insurance system to pay 100% of salary + health insurance
- Annual leave days, public holidays leave
- Yearly outing trips
- Luxury Hotel in Saigon
- Be part of a Dynamic Team
- Best Benefit Scheme
Công ty TNHH HaDu Việt Nam đã được thành lập ngày 21 tháng 12 năm 2015 và hoạt động trên nhiều lĩnh vực khác nhau như: Hệ thống các Trung tâm massage trị liệu; Trung tâm đào tạo - thực hành nghề massage trị liệu; Dịch vụ tư vấn thiết kế, setup, đào tạo, vận hành Trung tâm Massage trị liệu; Nhượng quyền thương hiệu và sản xuất hàng hóa. Giá trị cốt lõi mà con người HaDu hướng đến là: Trách nhiệm (với cộng đồng), tận tâm (với khách hàng), trung thực (với cấp trên) và chia sẻ (với đồng nghiệp) với hy vọng có thể mang đến cho mọi người trong cộng đồng những giá trị tốt đẹp. HaDu luôn cố gắng tạo ra một môi trường làm việc vui vẻ nơi mà nhân viên được thúc đẩy làm việc chủ động, sáng tạo, có sự hợp tác cao cùng với cấp quản lý, đồng thời luôn nỗ lực để xây dựng mối quan hệ kinh doanh bền vững cùng với khách hàng của mình thông qua quá trình liên tục đổi mới và cải tiến chất lượng dịch vụ.