- Supports planning of sales strategy and maintains ongoing plan to prioritize portfolio of accounts and maintain relationships throughout the year. Interfaces with customers primarily remotely (video, phone, email) to promote and sell UL products and services.
- Uses technical credibility to build relationships with buyers and centers of influence.
- Under moderate level of guidance, drives sales process from beginning to end, leveraging support from Sales Support Specialists and Inside Sales Executives when necessary.
- Follows up with customer to ensure renewal of services where applicable.
- Actions on opportunities to sell specialty product / services.
- Meets with new logo prospects from inbound and outbound channels to qualify their needs, understand decision-makers, and land new customers.
- Supports discovery, opportunity identification, proposals, and closing for sales of core UL products and services.
- Leverages technical support (engineers) when customer has a qualified need.
- Creates and maintains pipeline of new logo prospects to supplement existing account activities, owns new logo process through close of sale.
- Brings in additional resources when advantageous to support sales process, and delegates leadership of the sale to Technical Inside Sales Executives for highly technical or specialized products / services.
- Transitions implementation to success / fulfillment teams after sales have been closed to ensure seamless service delivery.
- Where applicable, supports development of GAM and SAM multi-year account plans in TIC by providing insight on area of specialization (specific product/ service).
- Supports remaining account managers on discovery and opportunity identification for assigned specialty products / services.
- Works under the close guidance of account managers (GAMs, SAMs) to seamlessly work with customers throughout the sales cycle.
- Provides any necessary information to SAM and GAM during account planning process on potential growth opportunities within assigned solution area.
- Bachelors and/or graduate degree in engineering or related field preferred. Proficient in MS Office (Word, PowerPoint, Excel, Outlook), and CRM software.
- Relevant technical capabilities related to assigned specialty product / service
- 2+ years of related sales experience in third testing service for Softlines, Hardline, Furniture/ Toys.
- English in good communication, additional language such as Chinese, Korea is plus
- Deep knowledge and experience with specialty product / services within assigned TIC portfolio.
- Proven ability to meet and exceed sales targets.
- Business acumen and deep understanding of business sales processes.
A global leader in applied safety science, UL Solutions (NYSE: ULS) transforms safety, security and sustainability challenges into opportunities for customers in more than 110 countries. UL Solutions delivers testing, inspection and certification services, together with software products and advisory offerings, that support our customers’ product innovation and business growth. The UL Mark serves as a recognized symbol of trust in our customers’ products and reflects an unwavering commitment to advancing our safety mission. We help our customers innovate, launch new products and services, navigate global markets and complex supply chains, and grow sustainably and responsibly into the future. Our science is your advantage.
Được ra đời với mục đích phục vụ những nhu cầu thiết yếu về bữa ăn hàng ngày của mọi gia đình. Chuỗi cửa hàng thực phẩm SIBA FOOD đem đến cho khách hàng những lựa chọn tốt nhất về thực phẩm tươi sống cùng với các loại thực phẩm khác, cung cấp cho khách hàng các lựa chọn tốt nhất về thực phẩm. Tại SIBA FOOD , chúng tôi luôn đặt tiêu chí phục vụ “ TƯƠI NGON – AN TOÀN – TIỆN ÍCH ” để đem đến sự hài lòng nhất cho khách hàng.
Ngoài các sản phẩm chủ lực là Thịt BAF MEAT và Gạo A AN, các sản phẩm khác tại hệ thống SIBA FOOD luôn tuân thủ qui trình kiểm soát kỹ lưỡng về chất lượng, xuất xứ, nhằm đảm bảo các sản phẩm luôn ở trạng thái tốt nhất khi đến tay khách hàng theo đúng phương châm “ TƯƠI NGON MỖI NGÀY”.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2020
Mission
- Tại SIBA FOOD , chúng tôi luôn đặt tiêu chí phục vụ “ TƯƠI NGON – AN TOÀN – TIỆN ÍCH ” để đem đến sự hài lòng nhất cho khách hàng.
- Ngoài các sản phẩm chủ lực là Thịt BAF MEAT và Gạo A AN, các sản phẩm khác tại hệ thống SIBA FOOD luôn tuân thủ qui trình kiểm soát kỹ lưỡng về chất lượng, xuất xứ, nhằm đảm bảo các sản phẩm luôn ở trạng thái tốt nhất khi đến tay khách hàng theo đúng phương châm “ TƯƠI NGON MỖI NGÀY”.