Mô tả công việc
1. Monitors rooms status and discrepancies
2. Assists subordinates during peak hours.
3. Conduces daily briefing.
4. Monitors guest registration cards ensuring that staffs adhere to the standard required and “Guest Profile” data key-in standard.
5. Checks and updates room status with Housekeeping on an on going daily basis.
6. Ensures cashiers check-out folios are correct, ensuring that the various types of vouchers are attached.
7. Ensures that the Lost Interface folio has been cleared daily.
8. Monitors all arriving guest through guest Arrival List ensuring that the rates, set-up, and guest requirements are all following-up.
9. Ensures the strict control of room & safety box keys.
10. Ensures that all guests are pre-registered.
11. Ensures the efficient operation of all Front Office departments at night
12. Ensures that the Log Book of all shifts are up-to-date and briefed to all staff.
13. Handles all Front Office filing system and ensure that all document are up-date.
14. Ensures proper flow and operational coordination of transporting check-in guest to their villas and departing guests to the Cashier for check-out.
15. Controls the VAT check are printed out after the folio is closed.
16. Ensures that all employees report for duty punctually wearing the correct uniform and name tag at all times.
17. Assist in the building of and efficient team of employees by taking and active interest in their welfare, safety, training and development.
18. Ensures that all employees have a complete understanding of, and adhere to the hotel’s policy and procedures.
19. Conducts training courses for new employees, and regular “refresher” courses for newly hired and existing employees as well as all trainees.
20. Ensures that all employees have been trained according to all Mini-SOP. Keep all record and summit to Training Department.
21. Ensures that all departmental reports and correspondence are completed punctually and accurately.
22. Evaluates staff performance when required.
23. Monitors staff attendance and staff scheduling and ensures that the manpower is match with the daily working load, base on daily activities.
24. Responds to any changes as dictated by the hotel.
Quyền lợi được hưởng
• Attractive benefits
• Accommodation, transportation, meals and uniforms provided
• General insurance provided for inpatient medical treatment
• Outpatient medical treatment claims
• Opportunity to attend various professional training courses
• Opportunity for promotion and transfer within the group
• Opportunity to experience at Hotels and Resorts belonged to Banyan Tree Group
Yêu cầu công việc
- Prior experience in a similar role
- Proficient in English communication
- Capable of efficiently handling clerical tasks
Yêu cầu hồ sơ
Like us on Facebook for more job opportunities at Laguna Vietnam https://www.facebook.com/tuyendunglaguna/
Facebook: Laguna Lăng Cô Tuyển Dụng
EQuest Group là một tổ chức giáo dục tư nhân tại Việt Nam bao gồm 16 đơn vị thành viên trong 4 khối hoạt động chính là:
- Khối Giáo dục phổ thông (K12);
- Khối Đại học - Cao đẳng và dạy nghề;
- Khối Đào tạo Anh ngữ;
- Khối Công nghệ giáo dục (edtech).
EQuest cũng có các trường thành viên đào tạo từ mẫu giáo, tiểu học, phổ thông cơ sở, phổ thông trung học... đến cao đẳng, đại học và kết nối du học ra quốc tế. Tính đến tháng 7/2020.
EQuest Group có 25 cơ sở giáo dục ở Hà Nội, Huế và thành phố Hồ Chí Minh; có 215 khoá học các loại, 2.500 giảng viên và cán bộ, nhân viên; 80.000 học sinh, sinh viên học trong hệ thống.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
- Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
- Du lịch hàng năm
- Team building ngoài trời
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 1999
Mission
- Learning: Học hỏi – Tại EQuest, chúng tôi luôn cổ vũ và đề cao tinh thần sẵn sàng học hỏi những tri thức mới, kỹ năng mới. Học hỏi là giá trị quan trọng nhất của con người EQuest vì học hỏi giúp chúng tôi trưởng thành hơn, hoàn thiện hơn từng ngày.
- Excellence: Xuất sắc – Đạt được sự xuất sắc trong công việc luôn là kim chỉ nam của chúng tôi. Chúng tôi luôn nỗ lực hoàn thành công việc của mình với tiêu chuẩn cao nhất để trở thành những người xuất sắc nhất trong lĩnh vực của mình.
- Action: Hành động – Trở ngại lớn nhất của thành công chính là khả năng triển khai kém. Tại EQuest, chúng tôi luôn duy trì và phát triển văn hóa dứt điểm công việc, nói đi đôi với làm và làm đến nơi đến chốn.
- Dedication: Tận tâm – Chúng tôi tin tưởng sâu sắc vào những giá trị của công việc mình làm, vì thế chúng tôi luôn làm việc với tất cả đam mê, toàn tâm toàn ý cống hiến hết mình cho sứ mệnh chung.
- Scalability: Mở rộng – Những gì chúng tôi đã, đang và sẽ triển khai phải thực sự hiệu quả, đem lại lợi ích lâu dài cho cộng đồng và xã hội và quan trọng nhất là có thể nhân rộng mô hình để mang đến lợi ích cho số đông.
-
EQuest là nơi hội tụ những cá nhân ưu tú của Việt Nam và các bạn đồng nghiệp quốc tế – những con người tài năng và bản lĩnh, có tư tưởng cấp tiến, cầu thị và hành động kỷ luật, luôn mang tinh thần làm việc và cống hiến hết mình vì sự phát triển chung.
Review EQuest Education Group
Tôi thích làm việc ở đây. Tôi có thể làm nhiều giờ tùy ý. Môi trường làm việc năng động giúp tôi có động lực.
Công việc từ xa, ít tương tác với nhóm. Khi bạn vào văn phòng, nơi này rất yên tĩnh và mọi người rất tốt bụng.
Họ thực sự nghiêm túc nhưng thỉnh thoảng nói đùa cũng không tệ. Hơn nữa, đây là một công ty rất chuyên nghiệp và sáng tạo với nhiều cơ hội.