Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Commission Management Specialist
LA SINFONÍA DEL REY HOTEL & SPA
82 việc làm
1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ:
14/12/2024
Hình thức:
Toàn thời gian
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 469 Nguyễn Hữu Thọ, Phường Tân Hưng, Quận 7, TP Hồ Chí Minh Tầng 3
Mô tả công việc
Responsibility 1: Commission Management by Category
- Calculate and track all commission terms in period (monthly, quarterly, yearly) which are signed on trading term agreement or appendix
- Consolidate and record other commissions which are not presented on trading term (distribution cost, using utilities fee) or transfer payment to summarize as the total commission by category
- Do collation purchase amount with supplier (vendor) to ensure the accuracy of receivable/payment accounting
Responsibility 2: Document management (contract, contract appendix, trading term agreement)
- Collect and storage all documents (contract, appendix, trading term agreement and other documents which are involved vendor management) in hard copies and scanned files
- Send Commission Deduction Letter to supplier monthly for being evidences of receivable account
Responsibility 3: Support commercial team in working with supplier in term of commission information
- Explain and support supplier in commission information/process as well as consult solution for commission issue
- Check Vendor information in advance for other department inputting data on system
- Calculate and track all commission terms in period (monthly, quarterly, yearly) which are signed on trading term agreement or appendix
- Consolidate and record other commissions which are not presented on trading term (distribution cost, using utilities fee) or transfer payment to summarize as the total commission by category
- Do collation purchase amount with supplier (vendor) to ensure the accuracy of receivable/payment accounting
Responsibility 2: Document management (contract, contract appendix, trading term agreement)
- Collect and storage all documents (contract, appendix, trading term agreement and other documents which are involved vendor management) in hard copies and scanned files
- Send Commission Deduction Letter to supplier monthly for being evidences of receivable account
Responsibility 3: Support commercial team in working with supplier in term of commission information
- Explain and support supplier in commission information/process as well as consult solution for commission issue
- Check Vendor information in advance for other department inputting data on system
Yêu cầu công việc
Qualifications (Essential): Bachelor's degree
Major: Accounting, Finance,...
- Having receivable/payment accounting knowledge
- Mathematical and deductive reasoning
- Communication and service orientation
- Detail orientation, critical thinking and problem solving
- Good in working with MS Excel, MS PowerPoint
- Basic written level in English
- Careful, enthusiasm, high responsibility and team work spirit
Major: Accounting, Finance,...
- Having receivable/payment accounting knowledge
- Mathematical and deductive reasoning
- Communication and service orientation
- Detail orientation, critical thinking and problem solving
- Good in working with MS Excel, MS PowerPoint
- Basic written level in English
- Careful, enthusiasm, high responsibility and team work spirit
Quyền lợi được hưởng
Salary: Negotiable
13th-month salary ++
12 days of leave/year
Social insurance pays more than 100% of the total salary
PTI Healthcare Insurance package
Lunch allowance 50,000 VND/day
Bonus on holidays according to the company's policy
Working in a dynamic and friendly environment with many opportunities for promotion and development.
13th-month salary ++
12 days of leave/year
Social insurance pays more than 100% of the total salary
PTI Healthcare Insurance package
Lunch allowance 50,000 VND/day
Bonus on holidays according to the company's policy
Working in a dynamic and friendly environment with many opportunities for promotion and development.
Khu vực
LA SINFONÍA DEL REY HOTEL & SPA
Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
La Sinfonía Del Rey là khách sạn điểm đến đầu tiên của chúng tôi và là một phần của tập đoàn khách sạn boutique La Sinfonía tại Hà Nội. Nằm ngay trung tâm Phố Cổ và chỉ cách Hồ Hoàn Kiếm vài bước chân, chúng tôi cam kết mang lại trải nghiệm chân thực nhất nhưng không kém phần thoải mái trong thời gian bạn lưu trú tại Hà Nội.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2018
Mission
Tại La Sinfonía Del Rey, bạn chắc chắn có thể cảm thấy an toàn, yên bình và thoải mái trong khi vẫn đắm mình trong bầu không khí thần thoại và thơ mộng của thủ đô hàng thế kỷ.
Những nghề phổ biến tại LA SINFONÍA DEL REY HOTEL & SPA
Bạn làm việc tại LA SINFONÍA DEL REY HOTEL & SPA? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
LA SINFONÍA DEL REY HOTEL & SPA
Click để đánh giá