Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
- Grasp customer behavior/needs and periodically update customer knowledge by collecting, analyzing customer information and their needs.
- Research the market, competitors and understand customer needs; Develop policies and programs for customers.
- Build CVP with key offerings for targeted segment. Manage CVPs implementation by doing periodically assessment (offering implementation, customer feedbacks, competitors) to make appropriate adjustments. Work with product departments on features, pricing, processes, policies and promotions to go to market as well as simultaneously participate with sales and services model to ensure the offerings fit with CVP and targeted customers’ needs.
- Work together with segment team to develop and build acquisition programs &retention programs for Private
client growth. - Build separate diverse product packages suitable for Private Customer groups (Personas), build superior product features for Private customers.
- Work together with segment team to develop client journey for Private clients to improve client’s experience via high standard process & service quality.
- Interface with Retail Marketing/Marcom for promotion of partnership program to VPB client & VPBank internal.
Yêu Cầu Công Việc
1. Trình độ Học vấn/ Educational Qualifications
- Bachelor's degree in banking and finance and above.
2. Các Kinh nghiệm liên quan/ Relevant Experience
- At least 6 years’ experience in banking, in the areas of Affluent and/or Private segment.
- Experience working in the fields of segmentation research field for the priority, HNW/UHNW customers is an advantage.
3. Kiến thức/ Chuyên môn có liên Quan/ Relevant Knowledge/ Expertise
- Extensive experience in Relationship Management and Affluent and/or Private Banking business
- Deep knowledge and understanding of Affluent Sales
- Strong knowledge of financial products and services, with a good understanding of how economic events impact global markets; business fields and partners provided bespokes services to HNWIs/UHNWIs
4. Các Kỹ Năng/ Skills
- Relationship/People Management Skills, Leadership skills, Effective Communication skills
5. Các năng lực cần có/ Required Competencies
- Active, resourceful, and highly accomplished and capable of multitasking and solving multiple priorities
- Ability to work in groups and interact with departments in the bank.
QUYỀN LỢI
- Attractive income and competitive performance-based salary and bonus.
- Bonuses for holidays and Tet (according to the bank's policy at each period).
- Preferential loan rates according to the bank's policy at each period.
- Attractive leave policy based on job level, including summer vacation.
- Mandatory social insurance as per labor law + VPBank care insurance for employees depending on level and length of service.
- Opportunities to participate in training courses based on the training framework for each position.
- Working hours: Monday to Friday and Saturday morning.
- Dynamic and friendly working environment with many opportunities for learning and development; participation in various interesting cultural activities (sports competitions, talent contests, teambuilding activities, etc.).
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Ngân hàng TMCP Kiên Long viết tắt là KienlongBank, tên quốc tế: Kien Long Commercial Joint Stock Bank. Thành lập từ năm 1995, tính đến nay gần 30 năm hoạt động, Ngân hàng Kiên Long đã trở thành một trong những ngân hàng bán lẻ hàng đầu trong hệ thống ngân hàng Việt Nam với 01 Hội sở và mạng lưới 134 Chi nhánh/phòng giao dịch khắp 28 tỉnh thành, cùng số vốn điều lệ 4.231,2 tỷ đồng.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm xã hội
- Bảo hiểm y tế
- Khám sức khỏe định kỳ
Các hoạt động ngoại khóa
- Team building
- Annual trips
- Barbecues
Lịch sử thành lập
- Năm 2016, KienlongBank được nhận Bảng vàng vì có nhiều đóng góp trong hoạt động an sinh xã hội vùng ĐBSCL và vinh dự đón nhận bằng khen của Thống đốc Ngân hàng Nhà nước vì đã có thành tích xuất sắc trong công tác thống kê ngành Ngân hàng giai đoạn 2011 – 2015.
- Năm 2017, KienlongBank tiếp tục vinh dự đón nhận bằng khen của Chủ tịch UBND tỉnh Kiên Giang vì đã có thành tích đột xuất, xuất sắc trong việc đóng góp thực hiện công tác an sinh xã hội trên địa bàn tỉnh Kiên Giang và bằng khen của BCH Tổng LĐLĐ VN vì đã có thành tích xuất sắc trong phong trào thi đua lao động giỏi và xây dựng tổ Công đoàn vững mạnh năm 2017.
- Năm 2019, KienlongBank tiếp tục nằm trong Top 500 Doanh nghiệp có lợi nhuận tốt nhất Việt Nam, Top 100 công ty đại chúng lớn nhất Việt Nam do Forbes Việt Nam công bố.
- Tháng 01/2021, tại sự kiện “Lễ công bố Top 500 doanh nghiệp lớn nhất Việt Nam năm 2020”, KienlongBank được vinh danh trong bảng xếp hạng Top 500 doanh nghiệp lớn nhất (VNR500), Top 500 doanh nghiệp tăng trưởng nhanh nhất (FAST500) và Top 500 doanh nghiệp có lợi nhuận tốt nhất Việt Nam (PROFIT500).
- Năm 2022, KienlongBank một lần nữa được vinh danh trong Top 500 Doanh nghiệp có lợi nhuận tốt nhất Việt Nam năm 2022; Ứng dụng KienlongBank Plus được vinh danh tại hạng mục "Sản phẩm, Dịch vụ, Giải pháp Chuyển đổi số tiêu biểu" tại Lễ trao giải thưởng "Chuyển đổi số Việt Nam - Vietnam Digital Awards 2022".
Mission
- Cung cấp dịch vụ ngân hàng chuyên nghiệp, luôn mang lại giá trị gia tăng đối với khách hàng, cổ đông
- Chia sẻ giá trị Xanh và tiên phong tham gia các chương trình, hoạt động Xanh vì lợi ích phát triển cộng đồng tại Việt Nam.
Review Ngân hàng Kiên Long - Kienlongbank
Môi trường thân thiện, gắn bó với nhau như gia đình. Chính vì vậy nên bè phái, vây cánh nhiều.
Chỉ tiêu thấp. Nhàn đồng nghĩa lương thấp
Phát triển từ một ngân hàng gia đình.