- Together with Supervisor to assist department Managers to take charge of in-process quality so as to make sure of the operation achieving quality , productivity and output goals and improve.
- Be responsible of in-process manufacturing quality standards. Ensure the standards, instructions are applied.
- Define inspection plan, organize and implement processes inspection and audit. Evaluate in-process product, analyze and issue abnormality report.
- Training and coaching subordinates for product specifications, standards, machines and instrument set-up and operations. Limit samples preparation and submit for approval.
- Monitor in-process quality performance. Control and improve defect rate, scraps, material consumption, inspection cost. Contact to related department for quality issue and follow up improvement actions.
- Participate quality meetings in plant and/or with suppliers, vendors and reports. Take part of defect analysis, abnormality report, follow up actions, customer complain and claim, sorting, PFMEA.
- Take part for trial run, transfer components, products and new product development. Participate supplier, vendor assessment.
- College/University level, major in Electronic or Mechanics
- At least 4 years experiences in manufacturing companies
- Good knowledge in engineering and quality
- Good knowledge at manufacturing processes
- Performance assessment
- Standards, instructions creation skill
Recruiter [email protected]
Ngân hàng TMCP Quốc Dân – NCB được thành lập từ năm 1995 theo Giấy phép số 00057/NH–CP ngày 18/09/1995 của Ngân hàng Nhà nước Việt Nam dưới tên gọi Ngân hàng Sông Kiên. Sau đó, từ một ngân hàng nông thôn, NCB đã chuyển đổi quy mô thành ngân hàng đô thị, đổi tên thành Ngân hàng TMCP Nam Việt– Navibank. Đến năm 2014, NCB chính thức được đổi tên thành NH TMCP Quốc Dân – NCB. Trải qua 28 năm hoạt động, NCB đã từng bước khẳng định được vị thế thương hiệu trên thị trường tài chính – tiền tệ Việt Nam.
Ngành nghề kinh doanh: Huy động vốn, tiếp nhận vốn, ủy thác, vay vốn, cho vay, chiết khấu các thương phiếu, hùn vốn liên doanh, dịch vụ thanh toán.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ như BHYT, BHXH, ….
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding,
- Các buổi giao lưu học hỏi
- Các trò chơi giải trí
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 1995
Mission
-
Sau 28 năm hoạt động, sự phát triển Ngân hàng với nhịp độ tăng trưởng ổn định, an toàn đã giúp NCB có được niềm tin của nhà đầu tư, khách hàng và đối tác.