Việc làm SAVILLS

Tìm thấy 55 việc làm đang tuyển dụng
SAVILLS VIETNAM
110122 - Accounting Assistant Manager - Real Estate
SAVILLS
3.8
27 đánh giá 239 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 5
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 5
Thông tin cơ bản
Mức lương: 25 - 32.5 triệu
Chức vụ: Trưởng nhóm / Giám sát
Ngày đăng tuyển: 20/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/08/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Trên 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương

Mô tả Công việc

- Work Location: District 01, HCMC

- Monthly Salary: 25M ~ 32,5M VND Gross

<Job Responsibilities>

- Cooperate & monitor & check bookkeeping, Oversees Accounts/ Ledger, check Financial Statement (BS/PL/CF), Tax declarations (VAT/CIT/PIT/License tax/FCT if any), …

- Supervise & support all accounting/admin staff in fulfilling the requirements, especially during busy times.

- Well communicate with other departments to collect sufficient accounting information, establishing effective working relationships in the organization, including senior management and functional departments.

- Fully collect and check the accuracy-legality-validity of Invoices/ Contracts/ Other supporting documents thoroughly… and send them to the consulting company monthly.

- Support saving bank fee invoices daily, and bank statements monthly and do bank reconciliation accordingly.

- Issue VAT invoice (sales/service fee/gift/…) at month end.

- Support payment request creation on MUFG bank (for ex-pats salary/ Dispatch Personnel Expenses).

- Support creation Request for payment to Head Office/Other Partners (for Service fee/Pay on behalf expense): Draft, sign & stamp, and send.

- Prepare timely and accurate investment reports and statistical reports (quarterly, yearly/ad-hoc), and submit reports (soft/hard copy) to relevant agencies.

- Prepare and perform ad-hoc reports/information requested by senior manager (if any)

- Coordinate data collection for annual budget preparation & Budget control (Actual vs Estimate monthly)

- Support external auditors by providing the information requested during the audit process & ensuring that yearly statutory audits are completed within the deadlines given by Authorities.

- Provide support to the internal audit team during investigations of potential fraud or other suspicious activity.

- Maintain and implement proper accounting and internal control systems according to the Head Office & Company’s policies and statutory requirements.

- Collaborate with other parties (bank, tax, audit,…) relating to Accounting matters.

- Proactively update current tax policies and disseminate them to other members in a timely implementation.

- Support Filing documents (soft copy pdf, XML; hard copy…) as per accounting policy and internal requirements.

- Perform other related duties as assigned.

Yêu Cầu Công Việc

<Necessary Skill / Experience >

・Education: Bachelor’s Degree in Accounting or Finance.

・Language: English - Business Level

・Experience:

- At least 5 years of Accounting experience in foreign companies including Japanese. 

- Having management experience for a team of at least 2 - 3 members. (Strong supervisory and leadership skills.)

・Knowledge & Skills: 

- Proven knowledge of bookkeeping and accounting principles, practices, standards, laws, and regulations.

- Excellent organizational skills and detail-oriented, time management skills with a proven ability to meet deadlines.

- Strong analytical and problem-solving skills.

- Advanced computer skills in MS Office (especially Excel skills), and accounting software.

NOTICE: 
Only shortlisted candidates will be approached by RGF's consultant. Your resumes will be recorded in our system, and you will receive our Job Introduction Auto-email with suitable jobs in the coming time. Please check your email regularly to get our vacant job. Thanks so much!

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: 27 - 33
  • Lương: 25 Tr - 32,5 Tr VND
Khu vực
Báo cáo
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:

Công ty TNHH Savills Việt Nam là công ty 100% vốn nước ngoài cung cấp dịch vụ tư vấn toàn diện trong lĩnh vực Bất động sản tại Việt Nam, bao gồm môi giới, tư vấn tài chính, nghiên cứu thị trường, tư vấn cho thuê và Quản lý Bất động sản bao gồm văn phòng, trung tâm thương mại và chung cư cao cấp trên toàn lãnh thổ. Chúng tôi luôn mở rộng cơ hội phát triển nghề nghiệp cho các ứng viên trẻ, nhiệt huyết, sáng tạo và có khả năng vượt trội. Tại Savills Việt Nam, bạn sẽ có cơ hội để phát triển nghề nghiệp lâu dài, khả năng thăng tiến cao, được thử súc trong nhiều ngành nghề khác nhau và cơ hội gia tăng thu nhập

Chính sách bảo hiểm

  • Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn
  • Bảo hiểm xã hội

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Bóng đá
  • Bóng bàn
  • Cầu lông
  • Teambuilding

Lịch sử thành lập

  • Được thành lập tại Anh vào năm 1855, Savills là tập đoàn cung cấp dịch vụ bất động sản hàng đầu trên thế giới. Đội ngũ chuyên gia của chúng tôi trải rộng trên toàn cầu, cùng bề dày kinh nghiệm với hơn 600 văn phòng trên khắp châu Mỹ, châu Âu, châu Á - Thái Bình Dương, châu Phi và khu vực Trung Đông

  • Savills Việt Nam được thành lập từ năm 1995 với hai văn phòng chính tại Hồ Chí Minh và Hà Nội. Với quy mô hoạt động mở rộng, chúng tôi mang đến đội ngũ chuyên gia nắm rõ về thị trường từng khu vực, và chúng tôi tự hào cung cấp dịch vụ tư vấn hàng đầu nhằm hỗ trợ cho từng cá nhân, doanh nghiệp và các tổ chức đưa ra những quyết định lựa chọn bất động sản tốt nhất.

Mission

Giá trị của Savills nằm ở sự cam kết không chỉ với các hành vi đạo đức, thái độ chuyên nghiệp và tinh thần chịu trách nhiệm mà còn ở những sản phẩm và dịch vụ bất động sản thành công đã được mình chứng qua cả một quá trình làm việc cùng khách hàng.

Những nghề phổ biến tại SAVILLS

Bạn làm việc tại SAVILLS? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo SAVILLS

SAVILLS

Click để đánh giá