Mô tả công việc
- To oversee the management of all matters of labor contract, salary, insurance, and benefits
- Daily/ weekly/ monthly check and control days off per month, day off in lieu, compensation leave, annual leave.
- Be responsible for monthly payroll including checking and summarizing attendance record, overtime record, sending monthly payslip to employees.
- Ensure accurate monthly SMUI, PIT contribution and on-time payment as regulated by Law.
- To register all labor, insurance policy (social insurance, accident insurance ...) for all staff of the Hotel.
- Ensures that reporting functions are up-to-date and in compliance with government regulations.
- Follow up labor contract/ annex expiry and proceed contract renewal.
- To coordinate with Human Resources Officer to keep track of issuing uniforms, name tags, health insurance cards... Reclaim them when employees leave jobs.
- Ensure accurate on-boarding and termination process including documentation preparation, communication to related department, exit interview and onboard/off-board checklist.
- Ensure accurate and up-to-date employee data base as well as completion of employee’s personal profile.
- To settle other non-cash benefits and cash benefits for the employees.
- To coordinate with the Trade Union in organizing activities for employees.
- Make and control budget of in charged tasks. To assist in ensuring that the departmental operational budget is strictly adhered to and that all expenses are strictly controlled.
- Complete necessary documents to apply for work permit, visa, residence card for expats and their families once working at the company.
- Usually update, prepare daily, monthly, quarterly, yearly report related to in charged tasks.
- To check and classify documents, proposal... and submit to General Manager for approval
- To be responsible for officer who be in charge of human resources administration in case of their absence.
- Participate to supervise staff house and employee areas.
- Participate to organize and conduct employee activities.
Quyền lợi được hưởng
Full Salary & monthly Service Charge in probation period./100% Lương và tiền dịch vụ trong thời gian thử việc
Monthly meal allowance./Phụ cấp tiền ăn hàng tháng
Support to relocation allowance by ranks./Hỗ trợ chi phí nhận việc.
Home Visit allowance/Phụ cấp về thăm nhà.
2. Insurance policy/Chính sách bảo hiểm
Insurance according to the provisions of Labour law/Được đóng bảo hiểm dựa theo quy định của luật lao động.
24/7 accident insurance/Bảo hiểm tai nạn 24/7
Yêu cầu công việc
- Bachelor's degree or Diploma in Human Resources or Business Administration
- Minimum 1 years of experience in similar position.
- Fair English communication skill.
- Good knowledge of MS Excel, Word, & PowerPoint. Knowledge of CADENA system is a plus.
- Good communication and customer contact skills.
- Fairness and objectivity.
- Interact professionally and maintain effective working relationships with management, vendors and co-workers. Tactful, friendly but firm manner.
- Ability to maintain confidentiality of sensitive materials and information
- Well-presented and professionally groomed at all times.
- Ability to multi-task, work well in stressful & high-pressure situations.
Yêu cầu hồ sơ
Vui lòng gửi Cv cho Bộ phận Tuyển dụng của chúng tôi bằng các cách sau :
Số điện thoại : 0254.3837.888
Nộp hồ sơ trực tiếp tại trang chủ Khách sạn của The Secret Côn Đảo trên Website Hoteljob.vn.
Lưu ý: Bộ phận Tuyển dụng sẽ chỉ liên hệ với các ứng viên được chọn.
Công ty TNHH Savills Việt Nam là công ty 100% vốn nước ngoài cung cấp dịch vụ tư vấn toàn diện trong lĩnh vực Bất động sản tại Việt Nam, bao gồm môi giới, tư vấn tài chính, nghiên cứu thị trường, tư vấn cho thuê và Quản lý Bất động sản bao gồm văn phòng, trung tâm thương mại và chung cư cao cấp trên toàn lãnh thổ. Chúng tôi luôn mở rộng cơ hội phát triển nghề nghiệp cho các ứng viên trẻ, nhiệt huyết, sáng tạo và có khả năng vượt trội. Tại Savills Việt Nam, bạn sẽ có cơ hội để phát triển nghề nghiệp lâu dài, khả năng thăng tiến cao, được thử súc trong nhiều ngành nghề khác nhau và cơ hội gia tăng thu nhập
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
-
Được thành lập tại Anh vào năm 1855, Savills là tập đoàn cung cấp dịch vụ bất động sản hàng đầu trên thế giới. Đội ngũ chuyên gia của chúng tôi trải rộng trên toàn cầu, cùng bề dày kinh nghiệm với hơn 600 văn phòng trên khắp châu Mỹ, châu Âu, châu Á - Thái Bình Dương, châu Phi và khu vực Trung Đông
-
Savills Việt Nam được thành lập từ năm 1995 với hai văn phòng chính tại Hồ Chí Minh và Hà Nội. Với quy mô hoạt động mở rộng, chúng tôi mang đến đội ngũ chuyên gia nắm rõ về thị trường từng khu vực, và chúng tôi tự hào cung cấp dịch vụ tư vấn hàng đầu nhằm hỗ trợ cho từng cá nhân, doanh nghiệp và các tổ chức đưa ra những quyết định lựa chọn bất động sản tốt nhất.
Mission
Giá trị của Savills nằm ở sự cam kết không chỉ với các hành vi đạo đức, thái độ chuyên nghiệp và tinh thần chịu trách nhiệm mà còn ở những sản phẩm và dịch vụ bất động sản thành công đã được mình chứng qua cả một quá trình làm việc cùng khách hàng.
Review SAVILLS
Quan tâm nhiều đến nhân viên cấp thấp nhưng nếu gặp phải lãnh đạo không giỏi, bạn có thể bị mắc kẹt mãi mãi ở vị trí của mình
Lợi ích của Savill tùy theo từng dự án mà phụ thuộc nhiều vào "Chủ nhà"
Mức lương tốt, Đồng nghiệp hỗ trợ hết mình, Môi trường Quốc tế & Chuyên nghiệp nhưng thiếu sự đồng cảm