Việc làm SUPER HOTEL Candle

Cập nhật 13/11/2024 21:36
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
SUPER HOTEL Candle
Performance Marketing Manager
SUPER HOTEL Candle
90 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: 2000 - 4000 USD
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 06/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 5 - 10 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Phụ cấp
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Salary: $2,000 - $4,000 USD
Duration: 12 months
Location: Ho Chi Minh City (Hybrid)

Position Overview:
The Performance Marketing Manager will serve as the lead expert for all marketplace operations in the Southeast Asia region. This role requires a deep understanding of the marketplace landscape, including e-commerce operations, seller and brand management, campaign planning, growth strategies, and marketplace tools. The candidate will be responsible for managing the end-to-end marketplace process, optimizing workflows, and providing training to improve team efficiency. Close collaboration with client stakeholders will be essential to streamline processes and enhance operational performance.

Key Responsibilities:

  1. Marketplace Operations:
    • Oversee the daily marketplace operations, ensuring smooth management of commerce functions, seller and brand activities, and campaign execution.
    • Monitor and analyze marketplace performance metrics and KPIs to drive continuous improvement.
  2. Strategic Planning & Execution:
    • Develop and implement strategic growth plans for the marketplace.
    • Identify key growth drivers and collaborate with internal teams to execute successful campaigns.
  3. Process Management & Optimization:
    • Manage the full lifecycle of marketplace operations and continuously optimize processes for greater efficiency.
    • Conduct regular reviews and updates of operational workflows.
  4. Training & Development:
    • Provide training and support to the marketplace team and other stakeholders.
    • Develop training materials to build team capabilities and foster continuous learning.
  5. Stakeholder Management:
    • Work closely with client stakeholders to understand their needs and streamline processes.
    • Lead and manage a cross-functional team, including Store Operations, Customer Service, Performance Marketing, and Graphic Design.
    • Oversee the project P&L through MME, ensuring accurate forecasting, billing, and submission.
    • Manage talent acquisition, resourcing, and team training to ensure smooth operations.
  6. Marketplace Ecosystem & Tools:
    • Stay updated on the latest marketplace trends, tools, and technologies.
    • Evaluate and integrate new tools to improve operational efficiency.
    • Build and maintain relationships with marketplace partners and vendors.

Yêu Cầu Công Việc

Required Skills and Qualifications:

  • Bachelor’s degree in a quantitative, technical, or business management field.
  • At least 5 years of experience in digital commerce, digital sales, or offline sales & marketing.
  • Experience in channel sales (preferably digital), channel marketing, and campaign planning.
  • Strong analytical skills, with the ability to interpret and work with data.
  • Proficiency in MS Excel or similar data analysis tools.
  • Familiarity with Southeast Asia’s leading eCommerce platforms (e.g., Lazada, Shopee) and marketplace operations.
  • Strong client relationship management skills, with excellent English communication abilities.
  • Highly organized, detail-oriented, and results-driven.
  • Knowledge of sales and marketing strategies in Consumer Goods or related sectors.
  • A solid understanding of digital commerce trends and best practices.
  • A proactive approach to learning and adapting based on team and client needs.

This role offers the opportunity to lead and shape marketplace operations in a dynamic, fast-growing environment across Southeast Asia, with a focus on performance optimization and strategic growth.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: 2,000 - 4,000 USD
Khu vực
Báo cáo

SUPER HOTEL Candle
SUPER HOTEL Candle Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
287-301 Đội Cấn, Quận Ba Đình

SUPER HOTEL Candle Hà Nội là một trong những dự án của Tập đoàn Nhân Nghĩa, được khởi công xây dựng năm 2007 với tổng mức đầu tư hơn 40 triệu USD, Candle Hotel đã được khẳng định đạt tiêu chuẩn khách sạn 4 sao và chất lượng dịch vụ hạng sang. Những nét độc đáo của kiến trúc tân cổ điển, sự tinh tế t rong đường nét, mới lạ trong cách phối hợp đã góp phần tạo nên một không gian kiến trúc sang trọng, lịch sự mang đẳng cấp Quốc tế mà vẫn đậm đà bản sắc Á Đông.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2007

Mission

Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành,

Những nghề phổ biến tại SUPER HOTEL Candle

Bạn làm việc tại SUPER HOTEL Candle? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo SUPER HOTEL Candle

SUPER HOTEL Candle

Click để đánh giá