Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
ROLE OBJECTIVES:
Administration & Receptionist Consultant role and responsibility is to supervise, control and deliver office management and administrative services to employees, contributing to creating and maintaining excellent physical office conditions and pleasant work environment, ensuring high levels of organizational effectiveness, communication, and safety.
ACCOUNTABILITIES:
Finance
- The office’s administration tasks, event organization, financial budget control and operation, employee engagement activities…
Customer Services
- Ensuring the office is presentable to visitors & responding to switchboard and reception calls.
- Supporting other departments in some administrative tasks when required.
Process/ Function
Administration
- Perform general administrative duties including but not limited to office arrangement, booking transportation & accommodation for business trip process, training/ meeting room and company event…
- Distribute claim expense, payment & summary.
- Maintain all office facilities/meeting room/ pantry to make sure these resources are used efficiently & effectively.
- Oversee office equipment and organize maintenance and repairs as required.
- Systematically filing important company documents.
- Liaise with building management to provide parking, cleaning services, maintenance, and other services.
- When required, assist with onboarding of new employees to ready for first day including workstation placement, ordering necessary equipment (laptop, office tools), system accesses.
- Support leader/BU with daily operations or company events.
- Do other jobs assigned.
Receptionist
- Receptionist in charge full day.
- Operate a multiline telephone system to answer incoming telephone calls and directs callers to appropriate personnel.
- Manage delivery and record post courier daily.
- Prepare welcome plan for new staff.
Yêu Cầu Công Việc
- Graduated from University/College with no limit of the college’s major.
- Good at communication both in English & Vietnamese.
- At least 1 year of Administration & Receptionist experience.
- Strong Problem-Solving skills, Customer Services skills.
- Have a high level of Patience, ability to do multi-tasks, attention to details.
- Ability to work independently.
- Good at MS office.
- Strong teamwork oriented and ability to support the teams.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 10 Tr - 18 Tr VND
Talentnet hiện được công nhận là công ty tư vấn nhân sự hàng đầu trong nước với gần 20 năm kinh nghiệm trên thị trường lao động địa phương. Với sứ mệnh “Tạo sự khác biệt trong cuộc sống của mỗi nhân viên”, Talentnet đam mê góp phần mang lại cuộc sống làm việc tốt đẹp hơn cho nhân viên Việt Nam thông qua các giải pháp nhân sự chuyên nghiệp được thiết kế nhằm đáp ứng nhu cầu đa dạng của khách hàng Việt Nam và quốc tế.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Thể thao
- Party
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Talentnet được thành lập năm 2007 với 12 thành viên đến
- Năm 2019 tổng số nhân viên chính thức công ty khoảng 300 người, doanh thu năm 2019 so với năm 2018 tăng gần 30%.
- Năm 2014 Công ty vinh dự nhận giải thưởng "Vietnam HR Awards" được tổ chức lần đầu tiên tại Việt Nam nhằm vinh danh các doanh nghiệp có chính sách nhân sự xuất sắc.
Mission
Talentnet mong muốn góp phần cho đời sống người lao động Việt Nam ngày càng tốt đẹp hơn thông qua các giải pháp nhân sự chuyên nghiệp, được xây dựng nhằm đáp ứng các nhu cầu đa dạng của khách hàng trong nước và quốc tế.
Review Talentnet
Làm việc cố theo hướng chuẩn quốc tế nhưng bản chất con người là local nên bên ngoài nhìn nc ngoài bên trong chả khác cty gia đình
Workload nặng nên sức khoẻ không đảm bảo. Nhiều consultant mắc nhiều loại bệnh
Bày đặt record work nhưng không hề có sự công bằng, không có sự cân bằng giữa giờ dư và giờ thiếu