Mô tả công việc
- Responsible for all management functions, operating procedures, practices and results of the restaurant.
- Deliver daily briefings and attend other Food and Beverage meetings as scheduled.
- Ensure high level of cleanliness in the restaurant at all times.
- Adhere to all safety and hygiene procedures in handling all equipment, utensils and crockeries and to prevent from accidents and minimize breakages.
- Attend all training assigned to and assist with the training of new colleagues as and when scheduled.
- Checks the dining room before opening hours: table setting, tableware, furniture, lightings, mis-en place and condiments - that they are in order.
- Checks staff uniforms, shoes, general appearance and makes sure they are well-groomed.
- Responsible for all store requisitions on fresh orders and replenishment for the outlet’s consumption.
- Takes food and beverage orders and assists waiters/waitresses in service.
- Ensure maximum creativity in all food displays.
- Checks all orders before they are sent to the guests’ tables and makes sure they are as per guests requirements, from the food down to the beverages.
- Responsible for all monetary amounts stated in guest checks and responsible also for all missing checks.
- Ensures that all restaurant policies and procedures are followed in order to provide quality service to guests.
- Active monitoring and participation in social media to increase awareness and business to restaurant.
- Take appropriate action to resolve guest complaints.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary + service charge + allowance + tips
- A professional and friendly working environment with opportunities for advancement, participation in social insurance, unemployment insurance, accident and health insurance.
- Duty meal and company uniform provided.
- Participation in training programs: professional development and English language training.
- Annual bonuses and other benefits as per company regulations.
Yêu cầu công việc
2. Health and safety and food hygiene certificates.
3. Fluent in Vietnamese, English and knowing Japanese is an advantage.
4. Have at least 2 year of experience in the same position in luxurious Japanese restaurants or in 4* hotels or higher.
5. Agile, enthusiastic, honest, careful and responsible; sociable, friendly and pressure-resistant.
Yêu cầu hồ sơ
HR Office - 44 Yên Phụ, Ba Đình, Hà Nội
SĐT: 0386463895 (Ms. Hồng Anh)
Talentnet hiện được công nhận là công ty tư vấn nhân sự hàng đầu trong nước với gần 20 năm kinh nghiệm trên thị trường lao động địa phương. Với sứ mệnh “Tạo sự khác biệt trong cuộc sống của mỗi nhân viên”, Talentnet đam mê góp phần mang lại cuộc sống làm việc tốt đẹp hơn cho nhân viên Việt Nam thông qua các giải pháp nhân sự chuyên nghiệp được thiết kế nhằm đáp ứng nhu cầu đa dạng của khách hàng Việt Nam và quốc tế.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Thể thao
- Party
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Talentnet được thành lập năm 2007 với 12 thành viên đến
- Năm 2019 tổng số nhân viên chính thức công ty khoảng 300 người, doanh thu năm 2019 so với năm 2018 tăng gần 30%.
- Năm 2014 Công ty vinh dự nhận giải thưởng "Vietnam HR Awards" được tổ chức lần đầu tiên tại Việt Nam nhằm vinh danh các doanh nghiệp có chính sách nhân sự xuất sắc.
Mission
Talentnet mong muốn góp phần cho đời sống người lao động Việt Nam ngày càng tốt đẹp hơn thông qua các giải pháp nhân sự chuyên nghiệp, được xây dựng nhằm đáp ứng các nhu cầu đa dạng của khách hàng trong nước và quốc tế.
Review Talentnet
Làm việc cố theo hướng chuẩn quốc tế nhưng bản chất con người là local nên bên ngoài nhìn nc ngoài bên trong chả khác cty gia đình
Workload nặng nên sức khoẻ không đảm bảo. Nhiều consultant mắc nhiều loại bệnh
Bày đặt record work nhưng không hề có sự công bằng, không có sự cân bằng giữa giờ dư và giờ thiếu