Mô tả công việc
Key Responsibilities:
Video Content Creation:
Develop and produce high- quality video content tailored for platforms such as Reels, TikTok, and YouTube.
Ensure content is innovative, engaging, and aligned with brand values and campaign goals.
Content Development Process:
Collaborate with the social media team to brainstorm and plan content strategies.
Write scripts, participate in shooting, and handle post- production editing with a creative team.
Capable of editing content directly on smartphones and utilizing advanced editing software when necessary.
Campaign and Trend Integration:
Act as a key player in translating marketing campaign ideas into social video concepts that effectively communicate product features and brand stories.
Stay ahead of social media trends to create content that resonates with and actively engages the target audience.
Yêu cầu công việc
Experience: Proven track record of creating compelling video content for social media platforms. Experience in digital marketing or a related field is preferred.
Skills
Education: Bachelor’s degree in Marketing, Communication, Film Studies, or a related field.
Ability to work collaboratively in a team environment and independently when required.
Strong video production skills, including shooting and editing.
Excellent scripting and storytelling abilities.
Proficient in mobile editing apps.
Personal Attributes
Detail- oriented with a keen eye for aesthetics.
Ability to adapt quickly to changing trends and feedback.
Creative thinker with a passion for digital storytelling.
Quyền lợi
Receive Ru9 products as gift for every work anniversary
Competitive and attractive base salary
Lunch allowance
Special discount on products for company employees
Quarterly + Yearly performance bonus (KPI)
Health & social insurance
Opportunities for career advancement and development in a young, fast- growing and dynamic environment
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-21 01:15:02
Vào năm 2012, TẬP ĐOÀN CENTRAL RETAIL VIỆT NAM bắt đầu hoạt động kinh doanh tại Việt Nam với lĩnh vực thời trang. Chỉ sau 10 năm hoạt động, Central Retail đã từng bước phát triển và thay đổi hoạt động thương mại bán lẻ tại Việt Nam.
Ngày nay, công ty tự hào tiếp đón trung bình 175,000 lượt khách mỗi ngày tại hơn 340 cửa hàng & trung tâm thương mại trải dài khắp 40 tỉnh thành trên cả nước, với tổng diện tích bán lẻ lên đến hơn 1,000,000 mét vuông, tạo công ăn việc làm cho khoảng 15,000 người lao động tại Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân 24/24 cho chính bản thân và gia đình theo quy định của công ty
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Party kỷ niệm công ty, sinh nhật sếp, tiệc cuối năm, các ngày sự kiện….
Lịch sử thành lập
- Năm 2012, Hoạt động tại Việt Nam với các nhãn hàng thời trang
- Năm 2015, Mua lại Nguyễn Kim và Hợp tác với Lan Chi
- Tháng 4/ 2016, Mua lại Big C Việt Nam
- Năm 2017 - 2018, Ra mắt các nhãn hàng riêng như Kubo, hello beauty, look Cool
- Tháng 1/ 2018, Ra mắt mô hình trung tâm thương mại GO! tại Việt Nam
- Năm 2019, Tái định vị thương hiệu Big C thành GO! và tập trung chiến lược đa kênh
- Năm 2021, Mở thêm 3 siêu thị GO! mới và ra mắt cửa hàng mini go! đầu tiên
- Năm 2022, Mở thêm 1 siêu thị GO! mới và ra mắt siêu thị Tops Market đầu tiên theo khái niệm mới về Tops tại Việt Nam
Mission
- Central Retail làm cho cuộc sống của khách hàng dễ dàng hơn nhờ vào đội ngũ nhân viên nhiệt huyết, được trao quyền, tương tác hiệu quả trên nền tảng hợp tác và tư duy khởi nghiệp.
Review Central Retail Vietnam
Môi trường chuyên nghiệp(GL)
Môi trường không lành mạnh(GL)
Môi trường thì còn tùy bạn làm bộ phận nào nữa. Mình thì thoải mái, đi muộn về sớm tí cũng không sao, Buyer sẽ được cấp lap miễn phí, sếp ok(Fb)