Mô tả công việc
ABOUT ESOFT
Our customers are real estate agents and property- marketing companies in Europe, US, and Australia who rely on us for our fast service, our innovative solutions, and high and consistent quality.
Esoft is one of the world’s leading real- estate tech companies specializing in property presentations, image processing, 3D visualization, and online marketing of properties worldwide.
The company was founded in 2000 in Denmark and our platform in Vietnam has been operating since 2007. We currently employ more than 800 people in our offices in Vietnam, Denmark, Sweden, and Norway.
At Esoft, we encourage all applicants from minorities, women, people with disabilities, and all other qualified applicants.
KEY RESPONSIBILITIES
Update and format training slides and PowerPoint presentations
Help with content development and quality control
Help maintain training documentation and materials library
Assist in preparation and organization of training materials
Participate in QA/QC processes for training materials
Support LMS administration tasks
Support trainers during training sessions as needed
Yêu cầu công việc
Required Qualifications:
Strong attention to detail
Positive can- do attitude
Good command of English (written and verbal)
Currently third year or fourth year university student.
Preferred Skills:
Experience with basic content creation tools
Interest in training and development
Familiarity with Learning Management Systems
Quyền lợi
Enhance your English, computer skill and various soft- skills.
Opportunity to learn from experienced leaders and managers.
Monthly allowance: 4 million VND (for full- time position)
Work at an international company with Western culture: dynamic, open- minded, transparent...
Work on increasingly challenging and engaging real- world projects.
Attend meetings, events, networking opportunities and all training courses.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-28 00:50:03
Vào năm 2012, TẬP ĐOÀN CENTRAL RETAIL VIỆT NAM bắt đầu hoạt động kinh doanh tại Việt Nam với lĩnh vực thời trang. Chỉ sau 10 năm hoạt động, Central Retail đã từng bước phát triển và thay đổi hoạt động thương mại bán lẻ tại Việt Nam.
Ngày nay, công ty tự hào tiếp đón trung bình 175,000 lượt khách mỗi ngày tại hơn 340 cửa hàng & trung tâm thương mại trải dài khắp 40 tỉnh thành trên cả nước, với tổng diện tích bán lẻ lên đến hơn 1,000,000 mét vuông, tạo công ăn việc làm cho khoảng 15,000 người lao động tại Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân 24/24 cho chính bản thân và gia đình theo quy định của công ty
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Party kỷ niệm công ty, sinh nhật sếp, tiệc cuối năm, các ngày sự kiện….
Lịch sử thành lập
- Năm 2012, Hoạt động tại Việt Nam với các nhãn hàng thời trang
- Năm 2015, Mua lại Nguyễn Kim và Hợp tác với Lan Chi
- Tháng 4/ 2016, Mua lại Big C Việt Nam
- Năm 2017 - 2018, Ra mắt các nhãn hàng riêng như Kubo, hello beauty, look Cool
- Tháng 1/ 2018, Ra mắt mô hình trung tâm thương mại GO! tại Việt Nam
- Năm 2019, Tái định vị thương hiệu Big C thành GO! và tập trung chiến lược đa kênh
- Năm 2021, Mở thêm 3 siêu thị GO! mới và ra mắt cửa hàng mini go! đầu tiên
- Năm 2022, Mở thêm 1 siêu thị GO! mới và ra mắt siêu thị Tops Market đầu tiên theo khái niệm mới về Tops tại Việt Nam
Mission
- Central Retail làm cho cuộc sống của khách hàng dễ dàng hơn nhờ vào đội ngũ nhân viên nhiệt huyết, được trao quyền, tương tác hiệu quả trên nền tảng hợp tác và tư duy khởi nghiệp.
Review Central Retail Vietnam
Môi trường chuyên nghiệp(GL)
Môi trường không lành mạnh(GL)
Môi trường thì còn tùy bạn làm bộ phận nào nữa. Mình thì thoải mái, đi muộn về sớm tí cũng không sao, Buyer sẽ được cấp lap miễn phí, sếp ok(Fb)