Việc làm The Imperial Group

Tìm thấy 9 việc làm đang tuyển dụng
The Imperial Group
Assistant Front Office Manager/ Trợ lý Trưởng Bộ phận Lễ tân
The Imperial Group
59 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: N/A
Ngày đăng tuyển: 10/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/07/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Thành Phố Vũng Tàu - Bà Rịa - Vũng Tàu

Mô tả công việc

Job Summary – (Role Summary)

• In the absence of Front Office manager or Resident Manger take charge of the operations of Front Office Department. Primarily reporting to Front office manger or EAM Rooms. Ensures guests have a smooth running stay at the hotel.
• As the Assistant Front Office Manager, one should act as the bridge between the front and the back office. While coordinating the operation, you will also ensure that all guests experience a fantastic stay.

Essential Duties and Responsibilities – (Key Activities of the role)

• Customer Satisfaction (Guest Feedback, Social Media Review).
• Financial Performance (Up selling, Room Revenue, Operation Auditing).
• Showing Initiative, Problem Solving, Staff Training, Team Leading.
• Manages and motivates the Front Office team in order to provide a high standard of service for customers.
• Welcomes guests and fosters customer loyalty through his/her friendly manner.
• Develops high quality relationships with guests throughout their stay.
• Handles any guest complaints or contentious issues that cannot be settled directly by team members and provides a fast solution.
• Oversee and supervises guest arrivals and departures with the front office executive and duty managers.
• Provide high level of customer service and maintain a high profile in the day to day front office operations.
• Ensure that personalized service is offered to each and every guest.
• Ensures that the pricing policy and internal audit procedures are duly applied.
• Supervises the management of debtors, group and individual guest invoicing and cash operations.
• Monitor all executive floor executives to ensure maximum guest satisfaction through personal recognition and prompt cordial attention from arrival through departure.
• Review arrival list for all arrivals and VIPs to check room allocations, amenities and special requests.
• Prepare monthly and daily revenue report and circulate to all HOD's.
• Prepare Room revenue and occupancy forecast take action on rate strategies.
• Is involved in recruitment of new team members for front office.
• Integrates and trains employees, providing support for skills development.
• Ensures that all front desk employees are well presented (uniforms, personal hygiene etc), and also punctual.
• Ensures that the workplace remains clean and tidy
• Ensure team members have current knowledge of hotel products, services, facilities, events, pricing and policies and knowledge of the local area and events.
• Makes sure that the hotel's pricing policy and sales pitches are duly applied in order to optimise REVPAR
• Have a good knowledge of all systems and standard operating procedures of front office.
• Ensures that guest documentation and information is available and up-to-date.


Quyền lợi được hưởng

- Candidates will be provided with job details during the interview

Yêu cầu công việc

Required Skills 

• Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
• Good writing skills
• Proficient in the use of Microsoft Office and Front Office System
• Problem solving, reasoning, motivating, organizational and training abilities
• Strong Leadership skills in managing teams

• Ability to manage complex relationships

Qualifications

• Bachelor’s degree in Hotel Administration, Business Administration or equivalent


Experience 

• 2 years of guest service / hotel experience with one year in a management capacity, or an equivalent combination of education and experience.



Yêu cầu hồ sơ

Interested candidates please send CV via Hoteljob or email: hiring imperialhotel.vn
Khu vực
Báo cáo

The Imperial Group
The Imperial Group Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:

IMPERIAL Group đã chính thức thành lập năm 2003 tại thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam. Cùng với kinh nghiệm, đam mê và khát vọng, IMPERIAL Group hướng tới xây dựng một thương hiệu hàng đầu trong khu vực với giá trị cốt lõi là phát triển bất động sản thương mại. IMPERIAL Group luôn nỗ lực để phát triển bền vững thông qua nhiều dự án ở các khu vực khác nhau tại Việt Nam, thân thiện với con người cũng như môi trường; biến sỏi đá thành các lâu đài và tỏa sáng thế giới bằng thương hiệu IMPERIAL Group.

Khách sạn & Khu căn hộ IMPERIAL là sự giao thoa giữa kinh nghiệm thiết kế, tư vấn phát triển, kỹ năng quản lý của các tập đoàn quốc tế hàng đầu và lựa chọn tinh hoa tuyệt vời nhất từ các khách sạn và khu nghỉ dưỡng tốt nhất thế giới. Cơ sở vật chất hàng đầu cùng với các dịch vụ thân thiện và sáng tạo giúp cho Khách sạn & Khu căn hộ IMPERIAL trở thành địa điểm mà khách hàng được trân quý, tôn trọng và hưởng thụ cuộc sống hoàng gia.

Là một thành viên của IMPERIAL Group, IMPERIAL INTERNATIONAL Hotel School (IIHS) là một trong những trường hàng đầu của Việt Nam đào tạo các chương trình du lịch khách sạn theo mô hình chuẩn quốc tế "Trường học Khách sạn". Các chương trình đào tạo của IIHS được thiết kế và kiểm soát chất lượng bởi Đại học Niagara, New York-Hoa Kỳ. Chứng chỉ và bằng cấp đạt chuẩn quốc tế và đủ tiêu chuẩn kết nối, liên thông toàn cầu.

Những nghề phổ biến tại The Imperial Group

Bạn làm việc tại The Imperial Group? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo The Imperial Group

The Imperial Group

Click để đánh giá