Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Customer & Partnership Development
1.1 Customer development
- Customer acquisition: Develop strategies to attract new customers through targeted outreach, promotions, and marketing efforts.
- Customer retention & loyalty programs: Design and manage loyalty initiatives to enhance customer retention and repeat purchases.
- Boost category penetration: By promoting underutilized product lines, driving larger and more diverse purchases.
- Data-driven insights: Analyze customer data and trends to identify opportunities for personalization and upselling.
1.2 Partnership development
- Identify strategic partnerships: Research and identify potential partners (brands, platforms, hospital or others retailers…) that can help recruit new customers.
- Customer-focused collaborations: Develop and execute partnership initiatives that are primarily focused on customer acquisition, including referral programs, co-branded marketing campaigns, and incentive-driven collaborations
- Negotiate & manage agreements: Lead partnership negotiations and manage ongoing relationships with partners to ensure mutual value and growth.
2. Collaboration & Leadership
- Cross-functional collaboration: Work closely with related teams to ensure cohesive customer and partnership strategies.
- Team leadership: Mentor junior team members and provide guidance on best practices for customer engagement and partnership management.
- Performance tracking: Monitor KPIs related to customer satisfaction, partnership performance, and adjust strategies as needed.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor degree in Marketing, Business administration, Economics or related field is preferred.
- A minimum of 2 years of managerial experience (line manager) in business development, customer relationship management, or partnership development.
- Strong analytical skills coupled with project management and planning skills.
- Deep understanding of retail market dynamics, trends, and consumer behavior.
- Strong negotiation and relationship-building skills, with experience managing partnerships.
- Dynamic working and pro-activeness at work and multi-tasking skills.
Benefit
- Annual bonus: 2 - 3 months under minimum KPI requirement
- Fast promotion opportunities based on personal ability
- Work in a dynamic, open, creative environment
- Regular training, company team building, birthday bonus
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Thời gian thử việc: 2 months
- Độ tuổi: 27 - 34
- Thời gian làm việc: Working time: 8:30 - 17:30 Monday - Friday
- Lương: Cạnh tranh
Tổng Công ty Bảo Việt Nhân Thọ là công ty Bảo hiểm nhân thọ Việt Nam đứng đầu thị trường, Tổng Công ty Bảo Việt Nhân thọ (BaoViet Life) đạt tỷ suất lợi nhuận hơn 40%/năm, tự hào với quy mô và mạng lưới phục vụ khách hàng hiện đại và khắp trên toàn quốc: 76 Công ty thành viên, hơn 400 văn phòng giao dịch khách hàng cùng đội ngũ hơn 200.000 tư vấn viên, gần 2.200 nhân sự chuyên nghiệp, trong đó có những chuyên gia giàu kinh nghiệm đã tu nghiệp tại nước ngoài hoặc làm việc tại các Công ty đa quốc gia hiện giữ các vị trí chủ chốt.
Chúng tôi tin tưởng đem lại cho đội ngũ cán bộ và tư vấn viên một môi trường làm việc cởi mở với sự hợp tác sâu rộng cùng Đội ngũ Chuyên gia quốc tế, được hưởng thu nhập cạnh tranh theo mặt bằng các Công ty đa quốc gia.
Review Bảo Việt Nhân Thọ
Nhìn chung thì BVNT là một công ty đáng để trải nghiệm và phát triển sự nghiệp (ID)
Tập đoàn lớn, môi trường làm chuyên nghiệp, chế độ đãi ngộ tốt, khối lượng công việc nhiều (ID)
Là môi trường làm việc tuyệt vời