- Contribute to a solid foundation for the product long-term growth - through increasing awareness among Health Care Professionals on the important roles of improving quality of life.
- To build the confidence level of HCPs on recommendation of designed products.
- Assure consistent demand growth and achievement of business goals & targets in assigned territories by identifying opportunities and gaining new business while maintaining and growing existing business.
Territory Management
- Develop customer database with detailed records of hospital/ health center/ target organization/ health care professionals, etc.
- Evaluate, classify, and identify precise target customers. Prioritize potential territories.
- Establish & maintain close relationship with key accounts through ensuring company services meet their requirements.
- Monitor market trends and competitor activity in assigned territory.
- Collect and report Market intelligence to Supervisor & Marketing team.
- Utilize customer database for preparing weekly & monthly working plan, daily detailing calls, resource allocation plan, or direct-to-consumer marketing activities.
- Develop new business opportunities with existing and potential clients.
- Ensure good execution of all Sales & Marketing programs in assigned territory. Strictly track and provide feedback on the programs to upper levels.
- Implement effective daily sales calls and maintain records. Address product complaints in a timely manner.
- Harmonize diversified activities (product presentation, consultation…) in various relating fields: hospital, health center, kindergarten, food shop, supermarket, and other consumer organization i.e. patient society, elderly society, mother society.
- Well update of product knowledge, as well as health care scientific backgrounds.
- Manage Company, department reports in a timely and correct manner.
- Ensure activities to comply with Company Business Code of Conduct and all local applicable laws within scope of function responsibility.
- Carry special work as assigned by Management.
- Working experience in healthcare/wellness industry
- Communication
- Customer focus
- Time management
- Persuasiveness/ Sales-oriented ability
- Continuous improvement behavior
Công ty Cổ phần Dược phẩm ECO (ECO Pharma) được thành lập năm 2008, hoạt động trong ba lĩnh vực chính là Nhập khẩu ủy thác và Phân phối thuốc, thực phẩm chức năng, Hệ thống nhà thuốc bán lẻ.
Hàng chục triệu khách hàng, hàng trăm bệnh viện, hàng ngàn nhà thuốc trên toàn quốc đã và đang tin dùng các thuốc đặc trị chất lượng, các sản phẩm chăm sóc sức khỏe cao cấp do ECO Pharma nhập khẩu và phân phối.
Các danh hiệu chúng tôi: Top 500 doanh nghiệp tư nhân lớn nhất Việt Nam 2014, vị trí thứ 7 Top 500 doanh nghiệp tăng trưởng nhất Việt Nam 2015, Doanh nghiệp văn hóa UNESCO; Hệ thống nhà thuốc trong nước đầu tiên đạt cả ba chứng nhận của Tổ chức Y tế Thế giới: WHO – GSP (thực hành tốt bảo quản thuốc), WHO – GDP (thực hành tốt phân phối thuốc), WHO – GPP (thực hành tốt nhà thuốc); Hệ thống quản lý chất lượng 9001:2008 do Tổ chức TUV (Đức) cấp và hàng loạt các giải thưởng, chứng nhận có giá trị khác.
Review ECO PHARMALIFE., JSC
Môi trường thoải mái, đc đi trễ giới hạn thời gian quy định, cuối giờ bù lại số phút đi trễ là vẫn đc tính lương đầy đủ (RV)
Môi trường tưởng chừng êm ả lắm, nhưng ẩn bên trong là đấu đá
Lương cao nhưng quy trình làm việc rối rắm (RV)