Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Du lịch nước ngoài
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
- In charge of the brand DNA includes positioning, target audience, content and media guidelines on official channels (website, official social accounts, ecommerce platforms). Lead the production of media materials (moodboard proposal, model and product shooting, work with media team/production partners).
- Build plans, calendars and budgets for product lines. Monitor sales revenue regularly to seek growth opportunities. Apply in-time adjustments to marketing strategies and plans to suit changes in the market and competitive situation.
- Conduct market and competitor audit monthly (6P) to optimize sales as well as brand awareness in targeted markets. Understand competitors' products, marketing strategies, target audience, positioning within the market to identify market gaps or opportunities.
- Contribute to business plan development at the stage of plan implementation in order to develop a marketing strategy in line with the company's vision, strategy and goals.
- Develop product portfolio proposal and company profile to support sales.
- Liaise with Vietnam brand team to ensure marketing activities are consistent with other activities and in line with the overall goals of the company.
- Coordinate with T&D department to finalize product and training content as well as deliver training contents on both online & offline.
Yêu Cầu Công Việc
- University graduate, preferably major in Marketing.
- Experience across consumer insights, product development, Category & Portfolio Management, Pricing Management.
- At least 2 - 5 years’ experience as Brand Manager position, prefer in beauty, healthcare/ high - end products.
- Have a good understanding of retail industry, including trends, consumer behavior & lead generation.
- Extensive knowledge of North America & Asia beauty and heathcare market.
- Good English communications & writing.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 25 Tr - 30 Tr VND
Ra đời năm 2017, Công ty cổ phần Lychee là doanh nghiệp đi đầu trong lĩnh vực xuất nhập khẩu và phân phối sản phẩm chăm sóc sức khỏe và sắc đẹp cao cấp Nhật Bản tại Việt Nam.
Với sứ mệnh tạo nên một cuộc “Cách mạng làm đẹp xanh”, Lychee mong muốn việc làm đẹp của phụ nữ không chỉ trở thành một thói quen được duy trì hàng ngày mà còn là lối sống nâng niu và yêu thương bản thân mình.
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia BHXH,BHTN và BHYT theo Luật định
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- Thể thao
- Party
Lịch sử thành lập
-
Ra đời năm 2017, Công ty cổ phần Lychee là doanh nghiệp đi đầu trong lĩnh vực xuất nhập khẩu và phân phối sản phẩm chăm sóc sức khỏe và sắc đẹp cao cấp Nhật Bản tại Việt Nam.
Mission
- Với tâm huyết của lãnh đạo cấp cao, sự gắn bó và cống hiến hết mình của đội ngũ cán bộ nhân viên, Lychee đã có những bước phát triển bền vững và luôn khẳng định được vị thế trên thị trường và chiếm được niềm tin yêu của khách hàng.
Review CÔNG TY LYCHEE
Phỏng vấn không chuyên nghiệp, thiếu tôn trọng ứng viên (rw)
Được nghỉ thứ 7 và chủ nhật. Nhưng chẳng có chế độ và phúc lợi gì. (rw)
Công ty sếp làm việc theo cảm tính, không được công tâm (rw)