Mô tả công việc
TIMEZONE: Established in 1978, the first Timezone Family Entertainment Centre (FEC) opened in Perth, Western Australia. Unlike the traditional pinball parlours and pool halls of the era, Timezone was the first family-oriented video amusement facility. This family emphasis is still a key focus of the brand today.
Timezone Vietnam has emerged as the leader in the interactive games industry. Strategically located across the island, Timezone provide accessibility and convenience to Vietnamese specifically seeking interactive fun. Its most recent recognition as one of the country's most prestigious brands is its award as a Super brand.
We are looking to maximize performance of our existing team and hire capable leaders who possess an analytical and entrepreneurial spirit while being action-oriented and solution-driven.
RESPONSIBILITIES
• Greet and provide excellent service to all customers.
• Supervise staff in accordance with company policy.
• Complete and cost weekly staff rosters.
• Manage stock levels and merchandising in accordance with company policy.
• Manage the safety of customers and employees.
• Manage that company property is protected from destruction or damage by staff or customers.
• Manage that all equipment is safe for staff and customers.
• Liaise with local businesses, community, and sporting groups.
• Actively promote the center within the local area.
• Enforce the correct banking procedure of all monies by all center staff.
• Accurately complete all paperwork in a neat and timely manner.
• Lead the center team by example, in a hands-on manner
• Coach staff in all aspects of company systems and operations including customer service standards and product /center presentation.
• Manage efficient use of budgeted hours for CS staff and Managers.
• Manage that the correct caliber of staff is recruited.
• Manage that merchandise displays are at an optimum presentation.
• Manage that Timezone promotions are clearly communicated to staff and customers.
• Manage all machines/tools are clean, safe, functional and full.
• Log any incidents or daily business in the diary.
Yêu cầu công việc
• Fluency in English
• Ability to lead and manage a work team
• Able to interact effectively with team members and customers
• Initiative and people management skills
• Excellent interpersonal and communication skills
• Business minded and results-oriented
• Able to work in intensive working environment
• Able to balance priorities, resilient
• Strong interest in entertainment service and consumer retailing
• Dynamic and driven
• Ability to work under pressure.
• Ability to meet deadlines.
• Sound computer skills and knowledge to operate office programs.
• Required to work flexible hours.
Quyền lợi được hưởng
13th-month salary and performance bonus
Chăm sóc sức khoẻ
Private healthcare insurance, yearly checkups
Nghỉ phép có lương
12 annual leaves + 3 sick leaves
BB Capital được thành lập với sứ mệnh chắp cánh cho các doanh nghiệp tạo ra cách mạng với những mô hình kinh doanh đột phá và có tính hiệu quả cao. Với đội ngũ nhà đầu tư dày dặn kinh nghiệm và nhạy bén, cùng những nguồn lực hỗ trợ dồi dào, chúng tôi đã và đang xây dựng, thúc đẩy các doanh nghiệp trong hệ sinh thái của mình với những giá trị thiết thực và bền vững.
Tầm nhìn và Chiến lược đầu tư
BB Capital luôn hướng tới những giá trị thiết thực mang tính hiệu quả cao với chiến lược đầu tư dài hạn. Chúng tôi luôn tìm kiếm, xây dựng và phát triển hệ sinh thái những startup hứa hẹn sẽ mang đến những cuộc cách mạng lớn trong các lĩnh vực bán lẻ, thương mại điện tử, tài chính và công nghệ.
Giá trị mang lại
Chúng tôi đồng hành với các startup bằng nguồn lực hỗ trợ dài hạn về tài chính, sales, marketing, nhân sự và quản lý vận hành với hệ sinh thái đa dạng có sẵn và những giá trị đặc biệt, phù hợp với từng startup.
Nguyên tắc làm việc
Minh bạch, trách nhiệm và đề cao sự hiệu quả.