Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Brand Developing & Communication :
• Collaborate with stakeholders and other key players to establish brand objectives and strategies.
• In charging POSM, MKT collaterals in North
• Implement creative ideas for marketing operations.
• Assist in the development, execution and optimization of marketing campaigns (product launching/events…)
• Proactively build relationships with relevant project stakeholders ie. Architect Association, Real Estate Partners, Developers & Architects for sponsorship and co-branding activities
2. Market Analysis
• Customer segment group research for market segmentation analysis to determine market segment requirements
3. Communication skills
• This employee is expected to possess communications skills to ensure effective communications to segmented customers and perform mutual cross-functions with other departments such as Specification, Project Sales and Technical.
4. Professionalism
• This person requires a basic level of professionalism since his/her external customers are architects/ contractors and developers who are sophisticated.
5. Customer-driven
• Results are important in increasing the satisfaction of both internal and external customers. He/she will develop long-term relationships with internal and external customers.
Yêu Cầu Công Việc
• Education: Any Bachelor’s Degree is acceptable, but degrees in Marketing, Business or a related field are preferred.
• Experience:
- 2 - 3 years working experience in Marketing field
- Preferred:
- Working in Building Construction. Experience in building material is the advantage.
- Hands-on experience in marketing, advertising, market research, marketing analytics, consumer behavior among other related fields is preferred.
• Communication & Presentation skills: Good in presentation skill to easily communicate with audiences in both Vietnamese and English.
• Research and Data analytical skills: Understand or practical these skills: candidate to identify trends and challenges as well as make informed forecasts about market trends and other implications from the data review.
• Computer Microsoft Office skills: Word, Excel, and PowerPoint are required.
• Other Accountability:
The ideal candidate should be results-oriented, disciplined and innovative with an analytical mind and excellent research skills
Team player: The candidate will be required to work with various departments to ensure cohesion in the marketing efforts throughout the industry.
• Language skills: English – fluent communication in speaking & writing
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 24 - 28
- Lương: Cạnh tranh
Trải qua giai đoạn 5 năm xây dựng và phát triển đến nay, STARMED đã in dấu những bước chân của mình trên mảnh đất hình chữ S mạnh mẽ hơn với hệ thống Trình dược viên, cộng tác viên phân phối bán hàng tại 63/63 tỉnh thành trên cả nước, trở thành một Tập đoàn Dược phẩm lớn mạnh với 2 Công ty con, gần 400 nhân sự tập đoàn cùng hệ thống trang thiết bị, cơ sở vật chất hiện đại. Các sản phẩm được sản xuất với quy trình nghiêm ngặt cùng công thức độc quyền sáng chế, trong đó phải kể đến nhãn hàng chủ lực Dr Papie, đã có độ phủ lớn trên thị trường, có mặt trong gian hàng của nhiều đối tác từ hệ thống nhà thuốc như Pharmacity, nhà thuốc Long Châu,... tới hệ thống mẹ và bé Con Cưng, Bibo Mart, Kids Plaza,...cùng các bệnh viện lớn như Thu Cúc, bệnh viện phụ sản Trung Ương.
Với tầm nhìn lớn trở thành Công ty dược phẩm số 1 Việt Nam cung cấp các sản phẩm chăm sóc sức khỏe trẻ em và khát vọng vươn ra toàn cầu, cắm ngọn cờ Việt Nam trên bản đồ xuất khẩu Dược Mỹ Phẩm & trang thiết bị y tế thế giới, STARMED theo đuổi sứ mệnh mang đến những sản phẩm có hiệu quả và chất lượng tốt nhất bằng sự thấu hiểu và tình yêu với trẻ em.