The PDA Center of GHTK is looking for candidates for the position of Expert/ Senior Product Owner with the following job description:
I. RESPONSIBILITIES
*Product Management
–Product development, including user-friendly interface, flexibility, and features suitable for business customers’ processes and operations;
–Work closely with Product designers to create wireframes and prototypes, iterate on product features and enhancements, and user interfaces that are friendly UX/UI and align with the product vision.
– Ensure compliance with quality standards and processes during product development;
– Support project management in planning, risk assessment, and resource management to ensure progress and product quality;
– Interact closely with technical departments to ensure proper understanding of requirements and accurate response to technical requests;
– Monitor product performance post-deployment and take necessary measures for improvement;
– Stay informed on industry trends, best practices, and emerging technologies in e-commerce and e-logistics.
*Market Research and Analysis
– Carry out market research and analyze the requirements of partners and customers, propose solutions according to the company’s strategy;
*Stakeholders Management
– Provide training and instruction documents to help customers understand and take full advantage of product features and functions;
– Ensure effective customer support processes, and quickly respond to support requests and customer requirements;
– Maintain relationships with partners and customers to understand their requirements for consulting better, supporting, providing solutions, and ensuring customer satisfaction.
II. REQUIREMENTS
– Minimum 5 years of working experience as Product Owner/Business Analyst;
– Have in-depth knowledge in the field of e-logistics, E-commerce, ERP services, and B2B solutions;
– Have experience working on one of ERP, Odoo, Shopify, or similar systems;
– Communication, problem-solving, analytical, and project management skills;
– Able to multitask and withstand high pressure;
– Knowing developing products applying new technologies such as artificial intelligence (AI), and the Internet of Things (IoT) is a plus;
– Priority is given to candidates with university degrees in economics, commerce, statistics, IT, Information Systems, or related fields.
III. BENEFITS
– Competitive salary: Up to $3000/month (Negotiable, and periodically reviewed based on your capacity); Bonus for Lunar New Year, New Year, other holidays, and outstanding achievements.
– Social insurance and health insurance;
– Young and dynamic working environment;
– Work with a highly specialized technology team, and have the opportunity to maximize your abilities;
– Continuously receive training on knowledge and skills related to the Company’s areas of operation;
– Diverse collective and entertainment activities (Football club, games, curling, …); annual team-building event;
– Full benefits are guaranteed according to current Law and the Company’s regulations;
– Be empowered, self-determined, and have enough space to develop yourself in a typical E-Logistics environment.
IV. OTHER INFORMATION
– Working hours: 9:00 a.m. – 6:30 p.m. Monday through Friday and alternate Saturdays.
– Address: GHTK Building, Pham Hung, Me Tri Ward, Nam Tu Liem District, Hanoi.
V. HOW TO APPLY
– To apply for the PO position, please send us your CV by email: [email protected] (@ghtk.CO)
– Subject: EPO – Your name.
MindX School là hệ thống trung tâm đào tạo công nghệ hàng đầu Việt Nam hiện nay. MindX là nơi đầu tiên và duy nhất tại Việt Nam mô phỏng thung lũng công nghệ cao Silicon Valley và có lộ trình giáo dục liên cấp từ cấp 1 đến Đại học.
Được thành lập từ năm 2015 đến nay, MindX hiện đã có hơn 53 cơ sở tại Hà Nội và TP HCM, đào tạo gần 35.000 học sinh, sinh viên và cả người đã đi làm trên cả nước. MindX ngày càng nhận được sự quan tâm, ủng hộ từ các bậc phụ huynh, các em nhỏ và các bạn trẻ có quan tâm đến Công nghệ.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia các hoạt động, sự kiện, team building, du lịch nghỉ mát… do Công ty tổ chức;
Lịch sử thành lập
Năm 2015, MindX (tiền thân là Techkids) được thành lập với ngôi nhà công nghệ đầu tiên trong căn phòng nhỏ chỉ từ 20m2 sâu tít trong con hẻm của phố Trần Đại Nghĩa, Hà Nội. Không có cơ sở vật chất hiện đại, trang thiết bị đắt tiền, tất cả thầy và trò gom góp từng cái bàn cái ghế, ngồi học từ sáng tới khuya với một giấc mơ chinh phục công nghệ cháy bỏng. Với Techkids khi đó, MindX sau này, điều quan trọng nhất là tạo nên một nơi mà tất cả các bạn trẻ có thể sống với đam mê, can đảm dấn thân và không từ bỏ. ...
Mission
MindX định hướng phát triển trở thành hệ sinh thái giáo dục và khởi nghiệp - Trung tâm nhân tài Công nghệ toàn cầu. Bắt đầu từ Việt Nam, chúng tôi không ngừng nỗ lực tạo ra những Silicon Valley thu nhỏ để nuôi dưỡng tài năng công nghệ trẻ cho đất nước và thế giới.
Review Mindx Technology
Làm việc ở startup thì chắc chắn áp lực deadline lớn và sẽ phải làm khá nhiều thứ, cái này cũng có điểm cộng là sẽ cho mình tiếp xúc với nhiều công việc và khiến mình đa năng hơn.(rv)
Nói chung theo cá nhân mình thì nếu học để đầu tư kiến thức, bổ túc chuyên môn thì okie, còn cam kết việc làm thì gác qua một bên. Vì cơ bản trung tâm chỉ là dạy công cụ là chính(rv)
Quy chế lương rõ ràng và đồng đều nhau, cái khác nhau của mỗi người là lương hiệu suất tính theo rank, đối với giáo viên thì the same nhau cả, ít ai được cao hơn hẳn so với các nhân sự khác cùng vị trí.(rv)