Mô tả công việc
- Answering all guest questions regarding spa offerings, appointment availability, length and cost of treatments.
- Effectively suggest alternatives to guests if their first requests can not be met.
- Scheduling appointments in such a way that staff is available to handle all bookings, or work with other Spas to have staff sent in for assistance.
- Politely confirm time of appointment and cancellation policy to all guest before ending phone conversations.
* Interacting with guests, including but not limited to:
- Dealing with guest complaints.
- Conducting spa tours.
- Assisting with spa promotions
- Assisting with journalist visits and photo shoots.
- Conducting travel agents site inspections.
- Offering complementary 5 minutes massages after conducting spa tour.
- Presenting complimentary gifts to guest after conducting spa tour.
- Assisting in the ongoing practice of dialogues in English and Japanese, regarding spa treatments and dialogues during treatments.
- To be well informed and educated in all aspects of Spa facilities, policies and procedures.
- To Supervise completion of tasks regarding all daily check list and delegated tasks as necessary to staff to ensure completion in a timely manner.
- To insure complete preparation of weekly requests of par stocks and supplies.
- assisting in the preparation of reports, including :
- Staff attendant: sick leave holidays, unpaid time off, ceremonies, etc.
- Guest complaints, incident reports regarding staff or guest.
- Monthly summary of treatments and guest information.
- Daily sales of services and retail.
- To have a complete understanding of and adhere to the company's policy and procedures
- To have a complete understanding of and adhere to the company's policy related to fire, hygiene, health and safety
- Reporting for duty punctually and wear the correct uniform with the name badge at all times
- Carrying out the other duties as assigned by the management team
- Establishing good relationship and rapport with guests and colleagues
- To ensure the cleanliness and hygiene in work areas
- Being aware of other departments' promotions and sell them.
- Knowing the telephone extension numbers of all departments and all managers.
- Keeping the reception area neat and clean at all times.
- Leaving the premises once the shift is over and make sure that the reception area is kept clean and tidy.
- Reporting any broken equipments or accessories to the Spa Supervisor, Training Manager, Spa Manager.
- Knowing the fire and emergency procedures.
- In case of incident/accident, record on the designated sheet and send copy to the Spa Manager.
- Knowing and enforcing all department policies and guidelines.
- Responding to any changes in the spa function as assigned by the management
* Benefits:
- Competitive salary
- Insurance as labor law
- At least 14 annual leave, 2 days off per week
- Contract 2 years included probation period
- Relocation, repatriation allowance
- Rest and relaxation, Home leave allowance
- Accommodation, uniform, transportation, and meals are provided
- Service charge as revenue
- International working environment, join courses of IHG Group
- Healthcare insurance for personal at least 6 months and for the family after working 2 years
- 24/7 accident insurance
- Other benefits
Yêu cầu công việc
- Diploma or Vocational Certificate in Hospitality Skills or related field
* Experience:
- 2-year minimum in five-star hotel or fine dining restaurant.
* Service years in supervisor/manager level:
- 1-year previous experience in same position
* Knowledge and skills:
- Working with multi-cultural teams
- Be aware of all Health, Safety and Fire regulations and abide by their terms
- Maintain high standards of personal hygiene at all times
- Ensure that full uniform is worn at all times
- Support and adhere to the equal opportunities policy of the company
* Language:
- English
Quyền lợi được hưởng
Kiên Giang
MindX School là hệ thống trung tâm đào tạo công nghệ hàng đầu Việt Nam hiện nay. MindX là nơi đầu tiên và duy nhất tại Việt Nam mô phỏng thung lũng công nghệ cao Silicon Valley và có lộ trình giáo dục liên cấp từ cấp 1 đến Đại học.
Được thành lập từ năm 2015 đến nay, MindX hiện đã có hơn 53 cơ sở tại Hà Nội và TP HCM, đào tạo gần 35.000 học sinh, sinh viên và cả người đã đi làm trên cả nước. MindX ngày càng nhận được sự quan tâm, ủng hộ từ các bậc phụ huynh, các em nhỏ và các bạn trẻ có quan tâm đến Công nghệ.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia các hoạt động, sự kiện, team building, du lịch nghỉ mát… do Công ty tổ chức;
Lịch sử thành lập
Năm 2015, MindX (tiền thân là Techkids) được thành lập với ngôi nhà công nghệ đầu tiên trong căn phòng nhỏ chỉ từ 20m2 sâu tít trong con hẻm của phố Trần Đại Nghĩa, Hà Nội. Không có cơ sở vật chất hiện đại, trang thiết bị đắt tiền, tất cả thầy và trò gom góp từng cái bàn cái ghế, ngồi học từ sáng tới khuya với một giấc mơ chinh phục công nghệ cháy bỏng. Với Techkids khi đó, MindX sau này, điều quan trọng nhất là tạo nên một nơi mà tất cả các bạn trẻ có thể sống với đam mê, can đảm dấn thân và không từ bỏ. ...
Mission
MindX định hướng phát triển trở thành hệ sinh thái giáo dục và khởi nghiệp - Trung tâm nhân tài Công nghệ toàn cầu. Bắt đầu từ Việt Nam, chúng tôi không ngừng nỗ lực tạo ra những Silicon Valley thu nhỏ để nuôi dưỡng tài năng công nghệ trẻ cho đất nước và thế giới.
Review Mindx Technology
Môi trường làm việc trẻ trung (GL)
Môi trường làm việc tốt (GL)
Làm việc ở startup thì chắc chắn áp lực deadline lớn và sẽ phải làm khá nhiều thứ, cái này cũng có điểm cộng là sẽ cho mình tiếp xúc với nhiều công việc và khiến mình đa năng hơn.(rv)