Mô tả công việc
• Responsible for responding to all reviews sent by guests and analysing the results and producing reports for the hotel team.
• Responsible for the Learning & Development of hotel teams in regards to Guest Experience. Managing all reviews and social media feedback from guests i.e. TripAdvisor Facebook, Instagram, Twitter etc.
Guest Experience
• Has regular and close contact with hotel guests by interacting with guests to collect feedback and ideas
• Makes recommendations to improve the Guest Experience and shares these with the management team
• Ensures that the Novotel Brand Standards are adhered to and conducts regular spot checks
• Responds to all guest feedback and comments, follows up where necessary and ensures that each priority is resolved efficiently and effectively.
• Enhances the hotel's customer service and Guest Experience by incorporating examples of best practices
Learning and Development
• Conducts weekly and monthly training sessions in Novotel
• Contributes to the content of new training programs
• Schedules training sessions, organises information technology and other equipment
• Monitors training programmes and manuals to ensure that they are effective and up-to-date and makes updates as necessary
Social Media/Reputation Management
• Monitors social media platforms e.g. Twitter, Facebook, Instagram
• Engages with the audience following the Novotel social media strategy
• Maintains the accuracy and consistency of data produced from all social media platforms
• Posts relevant articles on social media platforms ensuring all content follows the guidelines outlined in the Novotel Social Media strategy
• Grow the number of audience/followers on social media platforms
• Manages Trip Advisor ranking and reviews in order to move ranking upwards.
Quyền lợi được hưởng
- Friendly & free accommodation and nutritious meals
- Hotel uniform
- Employee benefit card offering discounted rates in Accor Hotels
- Develop your talent through learning programs by Academy Accor
- Dynamic, professional working environment and a supportive team
- Opportunity to grow within your property and across the world
Yêu cầu công việc
- Diploma in Tourism / Hospitality Management
- Minimum 4 years of relevant experience in a similar capacity
- Excellent reading, writing and oral proficiency in English language
- Ability to speak other languages and basic understanding of local languages will be an advantage
- Good working knowledge of MS Excel, Word, & PowerPoint
Competencies
- Strong leadership, interpersonal and training skills
- Good communication and customer contact skills
- Results and service oriented with an eye for details
- Ability to multi-task, work well in stressful & high-pressure situations
- A team player & builder
- A motivator & self-starter
- Well-presented and professionally groomed at all times
Yêu cầu hồ sơ
Interested candidates kindly apply on Hoteljob
Công ty Cổ Phần Ứng Dụng Bản Đồ Việt (Vietmap Application JSC) được thành lập vào năm 2006. Với tầm nhìn có mặt trên tất cả các phương tiện giao thông, VIETMAP đã giới thiệu đến khách hàng rất nhiều các dòng sản phẩm như: thiết bị GPS dẫn đường,Camera hành trình, phần mềm theo dõi và quản lý xe, các giải pháp ứng dụng bản đồ số Việt Nam và hệ thống thông tin địa lý (GIS)…
VIETMAP đã luôn không ngừng nỗ lực từng ngày để mang đến sự an tâm, thoải mái, hiệu quả cho khách hàng trong lĩnh vực giao thông bằng các sản phẩm, dịch vụ chất lượng cao. Phương châm “Lấy khách hàng làm trung tâm” luôn được VIETMAP xem là kim chỉ nam trong mọi suy nghĩ và hành động. Đồng hành và phát triển với công ty là một đội ngũ nhân viên chính trực, chuyên nghiệp. Họ chính là tài sản quý báu để giúp VIETMAP thực hiện được những chiến lược, mục tiêu đặt ra. Và tất nhiên Vietmap không phải là môi trường tuyệt vời nhất nhưng ở đây bạn sẽ được quan tâm, tạo cơ hội để phát triển toàn diện nhất. Không dừng lại ở đó, VIETMAP hứa hẹn sẽ là một trong những doanh nghiệp có được những bước đột phá vượt bậc về sản phẩm, mang lại niềm tin cho khách hàng và xây dựng một nền tảng nhân sự vững chắc trong tương lai.