Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Represen Airline to recieve booking from customers.
- Tracking shipments from start to finish to avoid errors proactively and promptly resolving any issues that may arise.
- Providing customers with accurate and up-to-date information on cargo shipments, flight schedules, and relevant assistance and guidance.
- Managing customer records, cargo manifests, and reservation systems to ensure data accuracy and compliance with Principal Airlines standards.
- Coordination with Space Control & Sales for booking orientation & handle reservation
- Working with agents to ensure shipments are checked in warehouse in “ready for carriage” condition.
- Compliance with Principle’ Manual & circulars to ensure cargo bookings are in line with regulation, policies.
- AWB stock control.
- Prepare Cargo Loading Plan for flights and coordination with Space Control and Operation team to maximize capacity and loading.
- Collaborating with internal teams to coordinate cargo handling, shipment tracking, and documentation requirements to meet customer needs.
- Resolving customer complaints, issues, and escalations related to cargo services in a professional and customer-focused manner.
- Perform other duties as assigned.
- Working at: SGN OFFICE | SCSC Building, 30 Phan Thuc Duyen, Ward 4, Tan Binh, HCM.
Yêu Cầu Công Việc
Qualifications
- Minimum of 2 year of booking & CS experience in Aviation/GSA/Air Forwarder.
- Having knowledge about Aircraft type/ULD, Air Cargo Basic.
- Bachelor’s degree in Aviation/Business Administration/Foreign Trade or College of Foreign Trade Economic.
- Priority for candidates have IATA Certificates.
- Good in English.
- Strong communication and interpersonal skills.
- Excellent organizational skills with the ability to prioritize and manage multiple tasks simultaneously.
- Proficient in Microsoft Office Suite (Word, Excel, Outlook).
- Ability to work independently and as part of a team.
- Positive attitude and a willingness to learn.
Benefits
- Competitive salary and benefits package.
- Opportunity to work in a fast-paced and dynamic environment.
- Opportunity for professional growth and development.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 35
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Cổ Phần Ứng Dụng Bản Đồ Việt (Vietmap Application JSC) được thành lập vào năm 2006. Với tầm nhìn có mặt trên tất cả các phương tiện giao thông, VIETMAP đã giới thiệu đến khách hàng rất nhiều các dòng sản phẩm như: thiết bị GPS dẫn đường,Camera hành trình, phần mềm theo dõi và quản lý xe, các giải pháp ứng dụng bản đồ số Việt Nam và hệ thống thông tin địa lý (GIS)…
VIETMAP đã luôn không ngừng nỗ lực từng ngày để mang đến sự an tâm, thoải mái, hiệu quả cho khách hàng trong lĩnh vực giao thông bằng các sản phẩm, dịch vụ chất lượng cao. Phương châm “Lấy khách hàng làm trung tâm” luôn được VIETMAP xem là kim chỉ nam trong mọi suy nghĩ và hành động. Đồng hành và phát triển với công ty là một đội ngũ nhân viên chính trực, chuyên nghiệp. Họ chính là tài sản quý báu để giúp VIETMAP thực hiện được những chiến lược, mục tiêu đặt ra. Và tất nhiên Vietmap không phải là môi trường tuyệt vời nhất nhưng ở đây bạn sẽ được quan tâm, tạo cơ hội để phát triển toàn diện nhất. Không dừng lại ở đó, VIETMAP hứa hẹn sẽ là một trong những doanh nghiệp có được những bước đột phá vượt bậc về sản phẩm, mang lại niềm tin cho khách hàng và xây dựng một nền tảng nhân sự vững chắc trong tương lai.