Mô tả công việc
- Assume responsibility for preparation and design of the internal and external communication collaterals either printed or electronic
- To assume responsibility of guardian of IC and sub-brand logos which includes responsibility for the correct use of all F&B, SPA, Outlets logos and sub-brand logos in all communication
- To assume and maintain guardianship of the IHG graphics standards manual, ensuring that all suppliers and partners adhere to these standards and procedures outlined in this manual.
- To undertake any reasonable tasks and secondary duties as assigned by the DOMC/DOSM.
- To provide courteous and professional service at all times
- Monitors existing collaterals and update information to maximise business and streamline communication
- Services existing business through management of projects in conjunction with the respective owner.(Internal-External)
- Support to manage all departments’ expectations and deadlines
- Design the best and most attractive and effective collaterals.
- Monitors competitor’s activities and assists in marketing intelligence.
- Ensure up to date knowledge of market dynamics locally, regionally and internationally to provide valuable input towards hotel’s strategy development plan
- Supports marketing through innovation and proactively
- Maintain an appropriate and updated trace file for the project
Quyền lợi được hưởng
-12 annual leace days/years (for the first 5 years, then 01 additional day per year for every 5 years of service)
- Public Holidays per yearAs per VN law (as current: 11 public holidays of Vietnam)
-Service Charge:90% of Service Charge to be paid to colleagues. 10% will be held back for breakages and team activities. If fund is not used by the end of the business year, remains will be transferred to Colleague Activities Fund.
-Uniform:Appropriate uniforms and shoes are provided
-Laundry: Free laundry for uniform
- Meals / per working day:Duty Meal will be provided in staff Cafeteria
- Annual Hotel Bonus 13TH MONTH SALARY:13th Month salary subject to business situation and final decision from GM and Owner
-Long Service Award / Seniority Bonus: Eligibility:
+Employee with seniority of 3/5/7 and 10 years with the Company (including probation period)
+Reward amount:
-3 year achievement: 500k VND
-5 year achievement: 1M VND
-7 year achievement: 2M VND
-10 year achievement: 3M VND
-Compassionate Leave:'
+ Parents and parents in law, children - 3 paid days
+ Direct brother, sister, etc - 1 paid day
+ VND 1,000,000 for wreath
- IHG's employee rate
Yêu cầu công việc
- Should have undergone diploma/degree in Graphic Designing from a recognised institute.
- Hotel marketing experience will be an added advantage.
Yêu cầu hồ sơ
Sự tăng trưởng thịnh vượng của nền kinh tế số đang làm mờ ranh giới giữa con người và công nghệ. Kinh tế số tạo lập khái niệm mới về nguồn lực 4.0, đòi hỏi những con người và suy nghĩ rất tương thích. Năm 2018, DatVietVAC đã hoàn tất chuyển đổi mạnh mẽ từ 1 Công ty truyền thông thành hệ sinh thái công nghệ truyền thông giải trí tích hợp trọn vẹn, độc nhất, không mô phỏng, với nhiều nền tảng được tối ưu hóa để quản lý dữ liệu nội dung. Công ty thành viên bao gồm các tên tuổi như Vie Channel, VieON, Dong Tay Promotion, DatViet MEDIA, DatVietOOH, TKL, M&T Pictures, NOMAD MGMT Vietnam,… đã tạo các “tỷ view”, gắn kết hữu dụng vào đời sống thật diễn ra hằng ngày của người dân Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia BHXH, BHYT, BHTN, …. đầy đủ theo Luật Lao Động Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Party kỉ niệm ngày thành lập
- Du lịch nghỉ mát hàng năm
- Teambuilding nội bộ thường xuyên (Group Team Building, Company Trip, Học Kỳ Quân Sự, Clubs & Societies, DatVietVAC Football Cup, One More Step…)
- Các hoạt động xã hội và giải trí cho nhân viên
Lịch sử thành lập
- Năm 1994, thành lập DatViet MEDIA: Công ty truyền thông ĐẦU TIÊN tại Việt Nam. DatViet OOH: Công ty quảng cáo ngoài trời ĐẦU TIÊN tại Việt Nam. DDB ADVERTISING: Công ty truyền thông liên kết ĐẦU TIÊN tại Việt Nam
- Năm 1995, TK&L: Công ty cung cấp nội dung ĐẦU TIÊN tại Việt Nam
- Năm 1998, Công ty Việt Nam ĐẦU TIÊN hợp tác cùng Leo Burnett
- Năm 2000, DONG TAY PROMOTION: Công ty sản xuất chương trình truyền hình ĐẦU TIÊN tại Việt Nam
- Năm 2003, DID TV: Kênh truyền hình tư hữu ĐẦU TIÊN tại Việt Nam
- Năm 2005, M&T PICTURES: Công ty sản xuất phim truyền hình ĐẦU TIÊN tại Việt Nam
- Năm 2008, FIRST MEDIA M&A: WPP/ Group M trở thành đối tác chiến lược với 3 công ty thành viên của DatVietVAC Group Holdings
- Năm 2012, Bước đầu chuyển đổi số
- Năm 2016, DIGITAL OOH, NOMAD MGMT VIETNAM: Công ty quản lý người mẫu quốc tế. SONG MINH: Công ty hậu kỳ. KARISMA LOOKS: Công ty quản lý nghệ sĩ
- Năm 2017, BEGIN OPERATING MULTI - PLATFORM NETWORK VIEON, Năm 2018, RA MẮT NỀN TẢNG OTT: Nền tảng quảng cáo kỹ thuật số - Nền tảng quản lý dữ liệu người xem. Mạng nội dung kỹ thuật số cao cấp
- Năm 2019, VIE CHANNEL: Đã thay đổi thành Chủ sở hữu & điều hành kênh Vie Channel của 3 kênh: Vie Channel, Vie DRAMAS, Vie GIẢI TRÍ
- Năm 2020, VieON: Ra mắt nền tảng OTT. VieZ: Tạp chí số. VieSHOP: Nền tảng thương mại các sản phẩm của người nổi tiếng hàng đầu tại Việt Nam
Mission
Kiến tạo hệ sinh thái MET thống lĩnh cộng đồng có ảnh hưởng nhất, được cá nhân hóa qua sáng tạo nội dung, kinh doanh IP trên đa tầng nền tảng và màn hình.
Review DatVietVAC Group Holdings
Cty truyền thông số 1 mà giờ đi làm thuê cho Masan
Công ty tệ (RV)
Môi trường phù hợp cho việc học tập ngắn hạn (GL)