Digital is heart of L’Oréal Marketing so there are a lot of investment in term of budget support for this channel and Ecommerce is defined a growth driver. This position will have big room to play, to perform. And as digital is very integrated with brand, so the shift to Brand marketing is also possible.
Ii. Job Accountabilities
- Ensure the medical Ux. – core of Derma brand consistency across online platforms (PPD, A+ content, SIS …) and Online campaign also (SBD, Mega, baseline, Double day …), following global guideline.
- Cascade from total campaign integrated marketing campaign (IMC) – (include in communication, advocacy, animation, livestream, thematic promotion) to customer IMC by customers (what is launch program on Lazada, Shopee, Derma club, TikTok shop, online BS, Drug…).
- Optimize investment on ecommerce to maximize visibility on online for awareness and traffic to platform.
- Activate and maximize tools on commercial platform such as shoppe Video, Platform influencer affiliate, shop back, brand collaboration … to support on the growth ambition of E-commerce.
- Key PIC to deploy regional campaign / project (1P data, Zone Digital eco-system, website, CRM.) on online platform together with commercial team.
- Digital & Commercial platform savvy
- At least 2 years of experience on digital media, ecommerce, rising channel of online.
- Branding & Consumer / Customer center thinking
- Planning & project management skill.
- Beauty category understanding, passion is a PLUS.
Nabati Việt Nam là công ty 100% vốn đầu tư từ Indonesia, chuyên phân phối sản phẩm bánh được nhập khẩu trực tiếp từ Indonesia với 4 thương hiệu: Richeese, Richoco, Vanila, Nextar. Bánh xốp phô mai Richeese Nabati với lớp phô mai bên trong bánh xốp. Bánh bắp phô mai Richeese Ahh với sự kết hợp của bắp và phô mai phủ bên ngoài và trong nhân bánh. Bánh phô mai Richeese Roll’s với lớp nhân phô mai bên trong bánh xốp.
Các sản phẩm của Nabati hướng đến đối tượng tiêu dùng là giới trẻ và gia đình, sản phẩm có kiểu dáng được thiết kế phù hợp với phong cách sống ngày càng năng động. Các thành phần dinh dưỡng có lợi cho cơ thể trong sản phẩm này gồm: protein, canxi, vitamin A, vitamin B1, B2, B6, B12…
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Bóng đá
- Du lịch
- Câu lạc bộ
- Team building
- Thể thao
- Nghệ thuật
- Party
- Tình nguyện
Lịch sử thành lập
- Năm 1985: Công ty được thành lập
- Năm 2008/2009 Giải thưởng Superbrands tại Indonesia vào.
- Năm 2009 Giải thưởng nhà tiên phong.
- Năm 2010 Giải thưởng thương hiệu được truyền miệng hàng đầu.
Mission
Các sản phẩm của Nabati hướng đến đối tượng tiêu dùng là giới trẻ và gia đình, sản phẩm có kiểu dáng được thiết kế phù hợp với phong cách sống ngày càng năng động.
Review NABATI Việt Nam
Không tập trung làm việc, quy trình tào lao
Công ty giải quyết hồ sơ nghỉ việc rất chậm
Phỏng vấn HR cũng chả thèm báo cho ứng viên pass/ fail, chả có 1 tí gì là chuyên nghiệp