Mô tả công việc
- Manage Marketing & Communications Department of Head Office
- Directing Company's brand development strategy. Increase Company's brand recognition on digital platforms.
- Support and ensure the smooth operation of marketing/brand management at affiliated units.
- Develop and plan a Marketing strategy in line with Company's overall strategy and goals.
- Update market trends to direct Marketing activities of the Company.
- Collaborate with Directors of other departments to agree on a suitable strategy for Marketing activities and business activities in general.
- Set up the Marketing budget and take responsibility within assigned budget to ensure effective business.
- Build and maintain relationships with strategic partners.
- Evaluate the effectiveness of marketing activities and business activities of the Company.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary based on experience and competencies
- Salary under probation is 100%
- Social insurances on full salary
- Dynamic, professional and autonomy working environment
- Special prices policy for Company team-members at hotels that managed by the Group
- Variable bonuses include Public Holiday bonus; Year-end bonus
- Extensive career development opportunities
- Annual Teambuilding and engagement activities
Yêu cầu công việc
- Degree in Marketing, business or relevant field
- Sound understanding of marketing fundamentals and tactics
- Creative thinking and problem-solving ability
- Leadership and project management skills
- Knowledge of digital marketing and social media marketing strategies
- Excellent communication skills
- Proficiency with marketing tools and software
Yêu cầu hồ sơ
Nabati Việt Nam là công ty 100% vốn đầu tư từ Indonesia, chuyên phân phối sản phẩm bánh được nhập khẩu trực tiếp từ Indonesia với 4 thương hiệu: Richeese, Richoco, Vanila, Nextar. Bánh xốp phô mai Richeese Nabati với lớp phô mai bên trong bánh xốp. Bánh bắp phô mai Richeese Ahh với sự kết hợp của bắp và phô mai phủ bên ngoài và trong nhân bánh. Bánh phô mai Richeese Roll’s với lớp nhân phô mai bên trong bánh xốp.
Các sản phẩm của Nabati hướng đến đối tượng tiêu dùng là giới trẻ và gia đình, sản phẩm có kiểu dáng được thiết kế phù hợp với phong cách sống ngày càng năng động. Các thành phần dinh dưỡng có lợi cho cơ thể trong sản phẩm này gồm: protein, canxi, vitamin A, vitamin B1, B2, B6, B12…
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Bóng đá
- Du lịch
- Câu lạc bộ
- Team building
- Thể thao
- Nghệ thuật
- Party
- Tình nguyện
Lịch sử thành lập
- Năm 1985: Công ty được thành lập
- Năm 2008/2009 Giải thưởng Superbrands tại Indonesia vào.
- Năm 2009 Giải thưởng nhà tiên phong.
- Năm 2010 Giải thưởng thương hiệu được truyền miệng hàng đầu.
Mission
Các sản phẩm của Nabati hướng đến đối tượng tiêu dùng là giới trẻ và gia đình, sản phẩm có kiểu dáng được thiết kế phù hợp với phong cách sống ngày càng năng động.
Review NABATI Việt Nam
Không tập trung làm việc, quy trình tào lao
Công ty giải quyết hồ sơ nghỉ việc rất chậm
Phỏng vấn HR cũng chả thèm báo cho ứng viên pass/ fail, chả có 1 tí gì là chuyên nghiệp