Mô tả công việc
Welcome guests upon their arrival at the resort.
Provide accurate information to guests.
Implement the customer care process.
Advise customers on products or services of Le Palmier Hồ Tràm.
Address inquiries, provide suitable options, and build trust with customers.
Maintain relationships with current customers.
Regularly reach out to check on the usage of products, resolve any issues, and suggest new products or services.
Assist the department in searching for and reaching potential customers to expand the guests list.
Participate in marketing activities, implement advertising campaigns, and persuade new guests.
Carry out other tasks as requested by superiors
Quyền lợi được hưởng
Attractive Income (Salary based on capability + allowances)
Insurance and other benefits as per regulations.
Dynamic and professional working environment according to 4-star standards.
Bonuses for holidays, a 13th-month salary, and performance bonuses based on business results.
Work Location: Le Palmier Hồ Tràm - Hồ Tràm Coastal Road, Xuyên Mộc, BRVT
Yêu cầu công việc
Age: 20-30 Gender: Female
Qualifications: Relevant hotel management degree
English Communication: Good proficiency
Experience: Preference for candidates with experience
Well-proportioned, height from 1.60m; preference for females above 1.58m
Clear pronunciation, pleasant voice
Cheerful, smiling, approachable
Honest, enthusiastic, responsible for work
Yêu cầu hồ sơ
CÔNG TY Ô TÔ TOYOTA VIỆT NAM (TMV) là liên doanh giữa 3 đối tác lớn:
- Tập đoàn ô tô Toyota Nhật Bản (70%)
- Tổng công ty Máy Động lực và Máy Nông nghiệp Việt Nam (20%)
- Công ty TNHH KUO Singapore (10%)
Lĩnh vực hoạt động chính:
- Sản xuất, lắp ráp và kinh doanh ô tô Toyota các loại
- Sửa chữa, bảo dưỡng và kinh doanh phụ tùng chính hiệu Toyota tại Việt Nam
- Xuất khẩu linh kiện phụ tùng ô tô Toyota sản xuất tại Việtnam
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Zumba
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Ngày thành lập: Ngày 5 tháng 9 năm 1995 (chính thức đi vào hoạt động 10/1996)
Mission
Toyota định hướng phát triển thành một Tập đoàn hàng đầu khu vực, không ngừng đổi mới, sáng tạo để kiến tạo hệ sinh thái các sản phẩm dịch vụ đẳng cấp, góp phần nâng cao chất lượng cuộc sống của mọi người và nâng tầm vị thế của thương hiệu Việt trên trường quốc tế.
Review TOYOTA VIET NAM
Môi trường tổ chức, kỷ luật, tốt cho sinh viên mới ra trường bắt đầu sự nghiệp
Đội ngũ nhân viên và quản lý thân thiện. Có cơ hội nâng cao kỹ năng bản thân nhưng môi trường làm việc không linh hoạt
Môi trường làm việc tốt