Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Develop and implement an annual Customer Care Plan for each brand to retain old customers and increase the rate of returning old customers.
- Coordinate with the Customer Service Department to develop Customer Loyalty programs and budgets for customer groups.
- Monitor, deploy and evaluate Customer Loyalty programs and activities.
- Collect, track and evaluate customer data throughout the entire business system.
- Analyze and manage customer information.
- Build & implement customer care activities, maintain loyalty throughout the system.
- Deploy and coordinate with other department to deliver of effective customer activities.
2. General Duties: Coordinate with the Company/relevant branches/stores to resolve customer complaints for each specific case and issue system warnings to improve the quality of customer service at the system.
3. Partnership Activity: Expand and develop new customers & new revenue sources through building Partnership activities.
4. Improve customer experience - CX:
- Build and deploy general CX activities throughout the system and specific activities in each region to improve customer experience.
- Coordinate with departments and stores to build and implement solutions to improve Voice of customer index.
- Effective CX budget management
5. Other tasks as directed by superiors
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor degree in Business Management, Marketing or related field
- At least 3 year of experience in the same position, fashion retail industry experience preferred
- Have knowledge about customers, physoclogy and experience in CRM functions.
- Computer soft skills.
- Able to work under high pressure environment and work efficiently to meet deadlines
- Ability to work independently or good sense of team-work
- Negotiation, communication and interview skills
- Good control of documents
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Thời gian thử việc: 2 months
- Độ tuổi: 25 - 35
- Thời gian làm việc: 8:00 - 17:00 from Monday to Friday
- Lương: Cạnh tranh
Được thành lập từ năm 2016, Công ty Tài chính TNHH MB Shinsei (Mcredit) là công ty tài chính liên doanh giữa Ngân hàng TMCP Quân đội (thuộc MB Group) và Ngân hàng SBI Shinsei (Nhật Bản).
Nhất quán với chiến lược kinh doanh “Khách hàng là trung tâm”, Mcredit cung cấp các giải pháp tài chính thuận tiện cho khách hàng bằng ứng dụng công nghệ số thông minh, chiến lược sản phẩm toàn diện và trải nghiệm khách hàng tốt nhất.
Mcredit đã nhận được giải thưởng “Công ty Tài chính tiêu dùng tốt nhất 2022” (The Global Economics bình chọn), “Công ty Tài chính tiêu dùng tiêu biểu năm 2021” (Tập đoàn Dữ liệu Quốc tế IDG và Hiệp hội Ngân hàng Việt Nam ghi nhận), sản phẩm vay TikTak vào “Top 10 sản phẩm tài chính số - dịch vụ tin dùng 2022”, được Fitch Ratings đánh giá “triển vọng tích cực” vào năm 2022..v..v..
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
- Bảo hiểm MIC
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Party
- Teambuilding hàng tháng
- Thể thao
- Happy hour
Lịch sử thành lập
- Năm 2016, Công ty được thành lập
- Năm 2016, Ra mắt thương hiệu Mcredit
- Năm 2016, Ngân hàng Shinsei tham gia vào Mcredit
Mission
KIẾN TẠO GIẢI PHÁP TÀI CHÍNH PHỤNG SỰ CON NGƯỜI
Phát triển giải pháp tài chính thuận tiện cho khách hàng bằng ứng dụng công nghệ số thông minh, chiến lược sản phẩm toàn diện và trải nghiệm khách hàng tốt nhất.
Review Công ty Tài chính MB Shinsei (Mcredit)
Môi trường làm việc khá thoải mái
Công việc nhàn hạ
Môi trường rất thoải mái