Intro
SotaTek is a part of Sota Holdings, a global Software Development as a Service (SDaaS) & IT Consulting group with 8 international offices in Vietnam, the US, Australia, Japan & Korea. We deliver sustainable Software Development, including Web/App, Blockchain, AI & Machine Learning, Odoo ERP with success guaranteed.
SotaTek stands for “State-of-the-art Technology”. We offer dynamic tech experts with strong determination, enthusiasm and commitment in providing the most hi-tech IT services, with the ultimate goal to digitally transform and skyrocket Client’s business.
During 8+ years of development, we have gathered over 800 talented IT consultants and developers who share deep expertise to successfully provided full-cycle IT services to our Clients from 25+ nations worldwide, with 500+ projects in various industries, such as Finance, Health Care, Retail, Real Estate, Education, Media & Entertainment.
Our global Clients mainly from NA, EU, UK, ANZ, and Asia.
Job description
+ Perform day-to-day project management activities;
+ Attend meetings with clients’ project team for project planning, requirement discussion, design review, testing, issue resolution, etc;
+ Act as a contact point to respond to clients on UAT Deployment and UAT defect resolution;
+ Coordinate and manage UAT defect resolution;
+ Assist director as an overall tech designer to define the system specification document and UI mockup, discuss and confirm with the client;
+ Assist clients to communicate the design to development team and assign tasks to developers and track the progress;
+ Plan and perform QA testing (with assistance from tester)
+ Prepare QA report (with assistance from the tester);
+ Prepare deployment document to be released to the client;
Compensation & Benefits
+ Saturday & Sunday OFF, Overtime pay is 150%, 200%, 300% as per labor law;
+ Work performance review 2 times/ year (in April and October);
+ Performance bonus, 13th- month salary, public holidays bonus (2/9, 30/4, 1/5, 1/1); bonus for Excellent Employee and Excellent Team;
+ Social insurance, health insurance, unemployment insurance and Bao Viet care insurance;
+ 01 hour paid leave per day for women having children under 12 months
+ Minimum 14 paid leaves per annum for all employees after probation;
+ Nice & modern working space with young, dynamic & friendly colleagues and free coffee, tea, drinks;
+ Yearly company trip and year-end party, quarterly team building and weekly eating together; English - Japanese Club, Sports Clubs;
+ Men’s Day, Women’s Day, Children’s Day, Mid-Autumn Festival and other benefits under the provisions of the company;
+ Flat, open and sharing culture with friendly management team; outsourcing company with product mindset;
+ Training courses and working opportunities with technical gurus who built and operated world-class applications with millions of users. This might be a good chance for graduated students to learn cutting-edge technologies and how to build scalable system from scratch;
Requirement
Must have
+ Experienced as project lead or project manager in business application development projects for enterprise customers;
+ Familiar with software development life cycle and methodologies, familiar with general project deliverables required, e.g. project plan document, system specification document, UI mockups, test reports, test cases, deployment document, etc;
+ Strong communication skills with client and internal teams;
+ Able to manage stakeholder’s expectations;
+ Good management skills and leadership skills;
Nice to have
+ Working experience in IT consulting firms before (such as Accenture, IBM, TCS, InfoSys, etc;
+ Technical experience and skill sets in Php, .Net and Angular, SQL Server;
Công ty Tài chính TNHH Một thành viên Shinhan Việt Nam, thành viên của Shinhan Card (Hàn Quốc), là Công ty Tài chính tiêu dùng 100% vốn nước ngoài. Với sự kết hợp vững chắc giữa nền tảng công nghệ và các sản phẩm tài chính vượt trội của Shinhan Card cùng hơn 15 năm kinh nghiệm phát triển thị trường cho vay tiêu dùng của Công ty, Shinhan Finance cam kết nỗ lực để trở thành Công ty tài chính hỗ trợ Khách hàng tốt nhất Việt Nam.
Với mạng lưới kinh doanh phát triển rộng khắp trên toàn quốc, Công ty luôn tích cực tiếp cận, tư vấn và hỗ trợ Khách hàng với những giải pháp tài chính cá nhân linh hoạt, giúp Khách hàng hiện thực hóa ước mơ, nâng cao chất lượng cuộc sống. Shinhan Finance tự hào đã và đang được phục vụ gần một triệu Khách hàng Việt Nam và ngày càng có thêm nhiều Khách hàng tín nhiệm lựa chọn các sản phẩm và dịch vụ của Công ty. Công ty sẽ tiếp tục phát huy lợi thế kinh doanh, nâng cao chất lượng dịch vụ, đảm bảo chất lượng quản trị tín dụng và quản trị rủi ro, cam kết trở thành công ty tài chính tiêu dùng minh bạch và uy tín trên thị trường Việt Nam với triết lý kinh doanh đúng đắn: Phấn đấu trở thành một công ty “tốt nhất” hơn là có “lợi nhuận nhất.”
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia đóng BHYT, BHTN,BHXH và các chế độ khác theo quy định của nhà nước
- Được mua bảo hiểm sức khỏe 20tr/năm
- Được khám sức khỏe định kỳ.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch trong và ngoài nước hàng năm
- Gala
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Năm 2007, Shinhan Finance Việt Nam được thành lập và nhận được giấy phép hoạt động từ Ngân hàng Nhà nước Việt Nam.
- Năm 2008, Shinhan Finance Việt Nam mở rộng hoạt động và mở thêm các chi nhánh ở các thành phố lớn khắp cả nước.
- Năm 2011, Shinhan Finance Việt Nam chính thức được đổi tên thành Shinhan Vietnam Finance Company Limited để phản ánh sự kết nối và hỗ trợ từ Shinhan Bank - ngân hàng hàng đầu tại Hàn Quốc.
- Năm 2012, Shinhan Vietnam Finance Company Limited trở thành công ty tài chính 100% vốn nước ngoài, sau khi Shinhan Bank hoàn toàn nắm giữ vốn của công ty.
- Năm 2014, Shinhan Vietnam Finance Company Limited đạt cột mốc 5 tỷ USD về dư nợ cho vay.
- Năm 2017, Shinhan Vietnam Finance Company Limited kỷ niệm 10 năm hoạt động tại Việt Nam.
- Năm 2018, Shinhan Bank nhận cấp giấy chứng nhận thành lập Ngân hàng Liên doanh Quốc tế tại Việt Nam.
- Năm 2019, Shinhan Bank chính thức mở chi nhánh đầu tiên tại Hồ Chí Minh - chi nhánh Phú Mỹ Hưng, đồng thời mở rộng hoạt động và tăng cường đầu tư vào Shinhan Vietnam Finance Company Limited.
- Năm 2020, Shinhan Vietnam Finance Company Limited chuyển đổi sang mô hình kinh doanh Ngân hàng công ty, giúp mở ra nhiều cơ hội phát triển và cung cấp dịch vụ tài chính đa dạng hơn cho khách hàng.
- Hiện tại, Shinhan Finance Việt Nam vẫn tiếp tục mở rộng chi nhánh và cung cấp các sản phẩm và dịch vụ tài chính phù hợp với nhu cầu của khách hàng tại Việt Nam.
Mission
" Góp xây thế giới tốt đẹp hơn bằng Sức mạnh tài chính "
Nỗ lực để ổn định nền thịnh vượng chung, kiến tạo giá trị tốt đẹp hơn cho khách hàng, Shinhan và xã hội. Với mục tiếu ấy, Shinhan tìm kiếm những cách tiếp cận mới, những phương thức mới để mang đến những sản phẩm, dịch vụ đón đầu những thay đổi từ thị trường, đảm bảo hiệu quả đầu tư.
Review Shinhan Finance
Trụ sở (Tòa nhà The Mett) rất chuyên nghiệp và take care nhân viên (RV)
Công ty bắt ép OT mà không trả lương (RV)
Lương cơ bản thấp, KPI cực kỳ nặng (RV)