Mô tả công việc
• Be the key coordinator in organizing Corporate Social Responsibility activities.
• Book advertorials on newspapers & magazines.
• Be in charge of Social Media (Facebook/ You tube).
• Be in charge of Social Media Crisis Management.
• Support Marketing team in PR Campaign.
• Prepare materials for interviews and talk shows on TV.
• Establish, maintain and develop strong relationships with traditional media.
• Be in charge of press release (translation media report).
• Organize media reception, media tour.
• Assist to draft holding statements in case of crisis or emergency.
• Planning, developing and implementing communication annual plan.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary.
- Dynamic and professional working environment.
- Meal on duty.
Yêu cầu công việc
- Prior experience of minimum 1 year
- Must be able to fluently speak, read, write and understand English language used in the workplace.
- Leadership skills
- Management skills
- Organizational & time management skills
- Analytical and numerical skills
- Professionalism
- Communication skills (written/verbal)
Yêu cầu hồ sơ
Thiên Hà là viện thẩm mỹ 5 sao cung cấp các dịch vụ: chăm sóc/điều trị da, giảm béo, phẫu thuật thẩm mỹ,…Thành lập từ năm 2009, có nhiều năm kinh nghiệm trong ngành chăm sóc sắc đẹp cho chị em phụ nữ và được hàng nghìn khách hàng và người nổi tiếng tin tưởng. Viện Thẩm mỹ Thiên Hà với sứ mệnh đem lại những dịch vụ thẩm mỹ tiêu chuẩn 5 sao hàng đầu hứa hẹn sẽ là điểm đến đáng tin cậy, giúp chị em nhanh chóng lấy lại diện mạo mới, đẹp không tỳ vết.Thiên Hà đang trên đà phát triển mạnh mẽ về cả quy mô và chất lượng. Thiên Hà hiện có 2 chi nhánh tại Hà Nội và văn phòng chính tại 62 Nguyễn Huy Tưởng, Thanh Xuân Trung, Thanh Xuân, Hà Nội với quy mô hơn 200 nhân sự.