Mô tả công việc
- Responsible for all management functions, operating procedures, practices and results of the restaurant.
- Deliver daily briefings and attend other Food and Beverage meetings as scheduled.
- Ensure high level of cleanliness in the restaurant at all times.
- Adhere to all safety and hygiene procedures in handling all equipment, utensils and crockeries and to prevent from accidents and minimize breakages.
- Attend all training assigned to and assist with the training of new colleagues as and when scheduled.
- Checks the dining room before opening hours: table setting, tableware, furniture, lightings, mis-en place and condiments - that they are in order.
- Checks staff uniforms, shoes, general appearance and makes sure they are well-groomed.
- Responsible for all store requisitions on fresh orders and replenishment for the outlet’s consumption.
- Takes food and beverage orders and assists waiters/waitresses in service.
- Ensure maximum creativity in all food displays.
- Checks all orders before they are sent to the guests’ tables and makes sure they are as per guests requirements, from the food down to the beverages.
- Responsible for all monetary amounts stated in guest checks and responsible also for all missing checks.
- Ensures that all restaurant policies and procedures are followed in order to provide quality service to guests.
- Active monitoring and participation in social media to increase awareness and business to restaurant.
- Take appropriate action to resolve guest complaints.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary + service charge + allowance + tips
- A professional and friendly working environment with opportunities for advancement, participation in social insurance, unemployment insurance, accident and health insurance.
- Duty meal and company uniform provided.
- Participation in training programs: professional development and English language training.
- Annual bonuses and other benefits as per company regulations.
Yêu cầu công việc
2. Health and safety and food hygiene certificates.
3. Fluent in Vietnamese, English and knowing Japanese is an advantage.
4. Have at least 2 year of experience in the same position in luxurious Japanese restaurants or in 4* hotels or higher.
5. Agile, enthusiastic, honest, careful and responsible; sociable, friendly and pressure-resistant.
Yêu cầu hồ sơ
HR Office - 44 Yên Phụ, Ba Đình, Hà Nội
SĐT: 0386463895 (Ms. Hồng Anh)
CÔNG TY DELI ( dưới đây gọi tắt là DELI), được thành lập vào năm 1988, trụ sở chính được đặt tại khu Công Nghiệp DELI huyện Ninh Hải tỉnh Triết Giang, Trung Quốc. Với số lượng CNV hơn 14,000 người, là Tập Đoàn lớn nhất Trung Quốc, chuyên sản xuất về lĩnh vực đồ dùng văn phòng phẩm, thiết bị giáo dục.
Dựa theo tình hình không ngừng phát triển của công ty, hình thành lên bố cục kinh doanh toàn cầu hóa, Tháng 12 năm 2018 tập đoàn DELI xây dựng cơ sở sản xuất ở Việt Nam, thành lập Công ty TNHH DELI Việt Nam, và đến tháng 7 năm 2019 bắt đầu khởi công xây dựng nhà xưởng, đến tháng 8 năm 2020 đã chinh thức đưa vào sử dụng. Công ty đặt tại Khu công nghiệp Yên Phong mở rộng tỉnh Bắc Ninh, Việt Nam, Công ty có diện tích 110,000 M2.
Lĩnh vực sản xuất: Thiết bị giáo dục và đồ dùng văn phòng phẩm, tổng cộng hơn 40 mã sản phẩm, quy mô nhà mày 1000- 1500 người. Trong tương lai nhà máy sản xuất văn phòng phẩm Deli Việt Nam sẽ trở thành nhà máy sản xuất văn phòng phẩm lớn nhất Việt Nam.