Mô tả công việc
About Buymed
Buymed is a leading healthcare technology company revolutionizing the procurement and distribution of medical supplies. Our innovative platform connects medical institutions with suppliers, enhancing efficiency and ensuring timely access to essential resources. We are dedicated to fostering a culture of innovation, collaboration, and growth. Join us to make a significant impact in the healthcare industry.
1. Tender document monitoring and processing:
- Monitor tender information from Departments of Health, hospitals, and clinics.
- Purchase tender documents (if required) and coordinate with partners to complete tender participation documents.
2. Product portfolio management:
- Finalize the product portfolio for tenders, ensuring timely resolution of related issues.
- Collaborate with partners to process product portfolio information for tender and procurement plans.
3. Customer and sales team support:
- Address customer inquiries related to products.
- Coordinate with the sales team to develop plans for sourcing new suppliers.
4. Supplier management:
- Manage the current supplier list.
- Work with suppliers to evaluate, monitor weekly and monthly sales, and prepare periodic reports.
5. Tender process management:
- Manage and support the successful execution of tender processes, including the number of tenders participated in, tender value, and tender results.
6. Reporting and planning:
- Consolidate work plan reports on a weekly and monthly basis.
- Develop area management plans, provide tools, and organize promotional activities to enhance product awareness among customers.
7. Other assigned tasks:
- Perform tasks as directed by the Board of Directors, Department Head, or direct supervisor.
Yêu cầu công việc
- College/University graduate, preferably in fields related to Business Administration, Pharmacy, Economics, etc.
- At least 4 years of experience in Sales Admin or at least 1 - 2 years business support in the tendering sector.
- Strong communication, problem-solving, and teamwork skills.
- Proficient in Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint).
Quyền lợi được hưởng
Work Environment: Buymed is an Equal Opportunity Employer. We celebrate diversity and are committed to creating an inclusive environment for all employees.
Salary and Benefits:
- Salary Negotiation: Opportunities for salary discussions and adjustments based on performance and market conditions.
- Annual Performance and Salary Review: Regular evaluations to discuss performance and adjust compensation as needed.
- Social Insurance: Comprehensive social insurance coverage based on full salary.
- PVI Insurance: Coverage through PVI Insurance for added security and peace of mind.
- Medical Checkup: Regular health checkups to ensure your well-being.
- Annual Leave: 15 days of paid annual leave to support work-life balance.
- Parking Allowance: Financial support for parking expenses.
CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ QUỐC TẾ GGS :GGS Việt Nam là đơn vị hàng đầu về các dịch vụ hỗ trợ những du học sinh, người xuất khẩu lao động Việt Nam đang sinh sống tại nước ngoài. Điển hình là những dịch vụ sau:
Nenkin & Hoàn thuế: Dịch vụ lấy Nenkin hàng đầu tại Việt Nam với hơn 5000 hồ sơ mỗi tháng. Luôn đặt sự “Uy tín – Nhanh Chóng – Chuyên Nghiệp” lên hàng đầu.
“GGS – Đồng hành cùng người Việt”
GGS Travel: Top 1 đại lý cung cấp vé máy bay giá rẻ Quốc tế cho người Việt Nam về nước. Luôn cập nhật giá bay, chặng bay về Việt Nam nhanh nhất – giá vẻ luôn rẻ nhất!
“GGS Travel – Cùng bạn trở về!”
Ngoài ra, GGS cung cấp các dịch vụ khác như: GGS68 Entertainment, dịch thuật tiếng Nhật,… Với phương châm luôn hướng tới mục tiêu người Việt Nam ở đâu GGS ở đó.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
- Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
- Du lịch hàng năm
- Team building ngoài trời
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2018
Mission
-
GGS Việt Nam là đơn vị uy tín hàng đầu tại Việt Nam về dịch vụ hỗ trợ lấy tiền Nenkin, hoàn miễn giảm thuế cho các bạn thực tập sinh, kỹ sư nói riêng và người lao động Việt Nam tại Nhật nói chung.Với phương châm “Khách hàng là thượng đế”, cùng với sự uy tín, tâm huyết và giàu kinh nghiệm; GGS Việt Nam quyết tâm xây dựng hướng tới một công ty thu hút khách hàng nhất trong lĩnh vực lấy tiền Nenkin, Hoàn miễn giảm thuế – nhằm mang lại giá trị và niềm tin nơi khách hàng.“GGS Việt Nam – Đồng Hành cùng người Việt”