Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Supervise all activities at Cobi Towers’ Information desks and maintain the excellence of services delivered to tenants and customers
- Record and attend to all tenants’ requests, suggestions and complaints promptly and efficiently. Response to concerns of all tenants/ customers in a friendly and professional manner.
- Supervise and manage performances of Customer Service Staff to ensure staff response in a professional, competent and friendly manner to the needs of tenants, customers and visitors.
- Maintain order and cleanliness in the lobbies and main entrance areas of Cobi Towers.
- Perform daily patrol of the Towers’ lobbies, ground floors’ common areas such as corridors, restrooms, pantries to check and ensure good cleanliness as well as Safety and Security of the ground floor areas.
- Conduct regular check basic knowledge about the Towers of service providers’ staff to ensure that all Cleaning, Security staff are knowledgeable of basic information and be able to answer and assist customer, visitor when being asked.
- Review Customer Service logbook, visitor logbook, etc. on a daily basis and update Operation Manager/ Property Manager any matters that may affect to the satisfaction of tenants, customers and visitors.
- Prepare and submit Customer Service reports relating to tenants’ activities including all requests, complaints, complement, operation, events, visitors, etc.
- Inspect vacant premises to ensure they are always in good and tenantable conditions.
- Maintain good relationship with all tenants, customers of Cobi Towers.
- Attend the meetings and inspections of the government officers including fire police, local police, environment police, etc. as required by Operation Manager/ Property Manager.
- Assist Operation Manager/ Property Manager in organizing and arranging for the emergency drills and plans such as fire drill, infectious diseases, etc.
- Assist Operation Manager/ Property Manager to modify/ adjust the standard, procedures, guidance for all departments under operation department and ensure the procedures are up to date.
- Negotiate with all service providers/contractors in renewal of term contracts as assigned.
- Call for quotations and purchase spare parts, equipment, stationery, etc.as required by Operation Manager/ Property Manager. Execute other tasks as assigned by Operation Manager/ Property Manager.
Yêu Cầu Công Việc
Education Level Required: Diploma Degree or above.
Professional designations: Operation/ Property Executive in Operation Management/ Property Management Department of Office Buildings/ Shopping Malls (from or above 3 years of experiences).
- Demonstrate good verbal and written English skills.
- Demonstrate good communication skills.
- Have a teamwork spirit and strong work ethics.
- Possess an ability to work in a fast-paced, dynamic team environment.
- Be willing to learn new functions, procedures and recognize opportunities to improve.
- Ability to prioritize, planning skills, well-organized, multitasking.
- Presentation skills, Complaint handling skills.
- Ability to analyse situations, evaluate alternatives and come up with workable solutions. Be creative, enthusiastic, responsible and have “can-do” attitude.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 27 - 35
- Lương: 14 Tr - 18 Tr VND
Honor Lane Shipping (HLS) được thành lập từ năm 1997, đến nay HLS đã mở rộng tới 38 văn phòng sở hữu, với hơn 1000 nhân viên. Với khối lượng vận chuyển hàng hóa vượt quá 400.000 TEUS, chúng tôi đã đa dạng hóa danh mục dịch vụ và phạm vi phủ sóng của mình, từ chuyển phát nhanh 1 KG đến dự án di dời nhà máy, chúng tôi hợp lý hóa các giải pháp vận chuyển hàng hóa cho khách hàng. Tâm lý hướng đến hiệu suất khiến chúng tôi phải thực hiện thêm các bước về dịch vụ dành cho khách hàng, hồ sơ theo dõi và danh tiếng trên thị trường của chúng tôi đã chứng minh HLS là công ty dẫn đầu ngành.HLS tạo điều kiện cho một mạng lưới các giải pháp vận tải được phát triển tốt, tích hợp và liền mạch, từ vận tải đường biển, đường hàng không và đường bộ đến kho bãi, hậu cần, quản lý hàng tồn kho, dịch vụ thông tin và dịch vụ tư vấn cho ngành. Các dịch vụ vận chuyển trước, vận tải đường biển và điểm đến mở rộng cho phép HLS vận hành một trong những dịch vụ vận chuyển điểm-điểm toàn diện nhất trên toàn thế giới.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
- Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
- Du lịch hàng năm
- Team building ngoài trời
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 1997
Mission
Tâm lý hướng đến hiệu suất khiến chúng tôi phải thực hiện thêm các bước về dịch vụ dành cho khách hàng, hồ sơ theo dõi và danh tiếng trên thị trường của chúng tôi đã chứng minh HLS là công ty dẫn đầu ngành. HLS tạo điều kiện cho một mạng lưới các giải pháp vận tải được phát triển tốt, tích hợp và liền mạch, từ vận tải đường biển, đường hàng không và đường bộ đến kho bãi, hậu cần, quản lý hàng tồn kho, dịch vụ thông tin và dịch vụ tư vấn cho ngành. Các dịch vụ vận chuyển trước, vận tải đường biển và điểm đến mở rộng cho phép HLS vận hành một trong những dịch vụ vận chuyển điểm-điểm toàn diện nhất trên toàn thế giới.