Mô tả công việc
• Ensure the restaurant/Casino bar runs according to established operating procedures.
• Oversee the cost effective and efficient operation of the F&B Outlet.
• Work closely with outlet manager to meet revenue objectives.
• Monitor the cleanliness and hygiene of all hardware, utensils and serving-ware.
• Maintain inventory control and order equipment and supplies within budget.
• Deliver high quality products and services to every guest.
• Address guests’ requests and handle complaints promptly and to their satisfaction.
• Conduct departmental training; test and correct any deviations from service procedures swiftly through on the job training.
• Schedule rosters and match manpower to business demands.
• Delegate duties and tasks fairly and equitably among the staff.
• Assist with staff hiring, coaching, motivating, counseling and evaluating.
• Conduct daily briefings and disseminate work related information to staff.
• Monitor staff’s attire & grooming according to company standards.
• Follow health and safety standards and strive for constant improvement to avoid health and injury hazards.
• Achieve highest standard through strict adherence to the hygiene and sanitation rules, responsible to the cleanliness of own outlet’s front of house and back of house working areas.
• Perform any other duties as assigned.
Quyền lợi được hưởng
- Professional and multicultural working environment
- Good and competitive HR benefits (Additional insurance, staff housing, daily shuttle bus Danang - Hoiana, duty meal, ...)
- Big-scale project in central Vietnam
- Career Development Opportunity
Yêu cầu công việc
- Minimum of 2 to 3 year with F&B experience in a sizable and international hotel/casino.
- Minimum of 2 years of supervisory experience.
- Ability to communicate in Cantonese & English to deal with guests and internal staff from international countries, knowledge of Mandarin, Japanese or Korean is an advantage.
- Knowledge of POS Software, Microsoft.
- Good leadership, management and supervisory abilities.
- Customer service oriented, good communication and interpersonal skills, good salesmanship.
- Well-groomed, excellent hygiene, confident, friendly and polite.
- Team player who responds quickly to demands and thrives in a high-pressure work environment.
- Able to work on shifts and be flexible regarding work schedules according to business demands.
- Must be able to sit or stand for long periods of time while performing duties.
- Must be able to multi-task.
Yêu cầu hồ sơ
Năm 1996, thương hiệu Gốm sứ Minh Long được thành lập bắt đầu với việc sản xuất đồ gốm mỹ nghệ xuất khẩu nước ngoài, đặc biệt là Pháp, đến năm 1997, công ty đầu tư sản xuất bộ đồ ăn bằng sứ cao cấp với thiết bị máy móc, dây chuyền sản xuất theo công nghệ hiện đại chủ yếu của Đức và Nhật
Chính sách bảo hiểm
- Thưởng BHXH, Thưởng Lễ / Tết.
- THưởng hiệu quả công việc
Các hoạt động ngoại khóa
- Môi trường làm việc chuyên nghiệp, năng động, thân thiện
- Team building
- Thể thao
- Trò chơi
Lịch sử thành lập
- Năm 1996, Minh Long được cấp giấy phép xuất khẩu, cho phép xuất khẩu đồ gốm mỹ nghệ đi các quốc gia khác.
- Trong vòng 5 năm, Minh Long hoạt động chủ yếu xuất khẩu đồ gốm mỹ nghệ sang các nước Châu Âu, đặc biệt là nước Pháp cho đến năm 1998, khi Minh Long chuyển đổi hướng kinh doanh và tập trung vào thị trường nội địa.
Mission
Trong quá trình phát triển, với bàn tay tài hoa của chính ông Lý Ngọc Minh, công ty đã tạo ra những sản phẩm độc đáo, mang nhiều nét văn hóa đặc trưng của vùng đất Bình Dương nói riêng và đất nước, con người Việt Nam nói chung. Chính quyền địa phương mong muốn công ty tiếp tục phát triển không ngừng, tạo thêm nhiều lao động việc làm cho địa phương, giữ vững và phát triển rực rỡ ngành nghề gốm sứ truyền thống của tỉnh